מסלול ייחודי, נופים עוצרי נשימה וירח מלא: הכל על מרוץ מדבר במצפה רמון

איפה עוד תוכלו לרוץ באוגוסט בטמפרטורה של 20 מעלות, במסלול שטח ייחודי בין הכרמים, עם אווירה משפחתית ומסיבה בסיום? שליו ברוש עם 7 סיבות בגללן פשוט אסור לכם לפספס את מרוץ מדבר. מהרו להירשם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ מדבר | צילום: צלמי שוונג

ביום חמישי, 3 באוגוסט, יתרחש אחד המרוצים המדהימים שיש למדינת ישראל להציע – מרוץ מדבר במצפה רמון. לא מדובר בעוד מרוץ כביש שאתם יכולים למצוא במרחק נגיעה. מדובר במרוץ שטח חוויתי ביותר, עם נופים מדהימים ואינסופיים, שרק המדבר יודע לייצר, הכל באווירה משפחתית שכוללת מסיבה ישראלית.

כמאמן ריצה ורץ מנוסה בעצמי, וכמנהל המסלול של מרוץ מדבר, אני יכול להגיד שמדובר במרוץ שפשוט אסור לכם לפספס. אז קבלו 7 סיבות למה כדאי לכם להירשם ולהגיע (חוץ מהסיבה המובנת כמובן, לפגוש אותי שם):

1. לסובלים – מזג אוויר אידיאלי: אתם מתלוננים על הקושי לרוץ בחום ובלחות ומחכים שיגיע החורף. פה מדובר במרוץ לילה במדבר, עם טמפרטורה נעימה וקרירה, בסביבות 16-20 מעלות. כן כן, באוגוסט במדבר גם בימים החמים ביותר הטמפרטורה בלילה בקושי עוברת את ה-20. אפילו בימים האלו, בהם אנחנו בשיא גל החום, הטמפרטורות בלילה במצפה רמון יורדות לאיזור ה-22-23 מעלות. לא לשכוח להביא ג'קט לסוף הריצה.

2.לרומנטיקנים – ט"ו באב וירח מלא: המרוץ קורה בערב שלפני ט"ו באב, יום האהבה ביהדות. מעבר לעובדה שאתם יכולים להתפנק עם בן/ת הזוג שלכם, מדובר בריצת ליל ירח מלא מה שהופך אותה למוארת באור ירח מיוחד. מי שלא היה במדבר באור ירח מלא – זו חוויה ייחודית בפני עצמה שקשה להסביר במילים.

3. לחברתיים – אופציות מגוונות: המרוץ מותאם לכולם, ישנם מקצים תחרותיים של 5 ק"מ, 10 ק"מ ו-21 ק"מ, כך שתוכלו למצוא את המרחק המועדף עליכם ועל פי יכולת הריצה שלכם. לכאלו שפחות רצים, יש גם מקצה צעדה של 5 ק"מ עממי.

מרוץ מדבר. משפחתי וחברתי | צילום: צלמי שוונג

4. למשפחתיים: אנחנו בעיצומו של החופש הגדול ורק מחפשים אטרקציות ופעילויות. אפשר לשלב סוף שבוע משפחתי שמשלב לינה באזור, טיולים במכתש רמון (יש אין סוף מסלולים) וביקור בחוות האלפקות. קצת לצאת מהרעש של המרכז ולחוות זמן מדבר. לנרשמים למרוץ יש גם הנחות מיוחדות למגוון מלונות באזור, מה שהופך את זה לאטרקטיבי במיוחד.

5. השטח: מדובר במסלול שמתאים גם למי שלא מנוסים במיוחד בריצות שטח – מסלול שטוח ו"יריץ" מאוד, על כורכר כבוש, שנוח לריצה. אמנם כמו בכל ריצת שטח צריך לשים לב למהמורות או בורות, אך בסל הכל מהבחינה הזו המסלול נוח ולא מאתגר מדי.

מרוץ מדבר – גם בחוות האלפקות | צילום: צלמי שוונג

6. הנופים: לא בכל יום יוצא לכם לרוץ במקום כמו מצפה רמון. המסלול עובר בכרמים של מצפה ובחוות האלפקות, ומסביב הכל מדברי צהוב והשתקפות של ירח מלא שמאירה את המסלול ונותנת לנוף צבע וצורה ייחודיים.

7. מסיבה ישראלית: בסיום הריצה הדי ג'יי ירים אתכם במסיבה ישראלית במיוחד עבור הרצים, עם בירה ומשקאות של הפאב המקומי. כי ריצה היא חגיגה, ומגיע לנו ליהנות ממנה יחד. אם זה לא מספיק, למחרת, ביום שישי, למי שיישארו לישון באזור – הפנינג בריכה לכל משתתפי המרוץ ובני משפחותיהם. בקיצור, איך שלא תסתכלו על זה, חוויה מיוחדת ושונה.

להרשמה למרוץ מדבר ולפרטים נוספים – לחצו כאן

שימו לב – ההרשמה המוקדמת נסגרת ביום ראשון הקרוב, מהרו להירשם וליהנות מהמחירים המוזלים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג