המסלול, ההופעות והדייטינג: כל מה שצריך לדעת לקראת הודיס סינגלס ראן 2023

מאיפה הזינוק למקצה הארוך, מתי מתחילות ההופעות ואילו מתחמים יהיו באירוע? כל מה שצריך לדעת לקראת ההזנקה של מרוץ האהבה של תל אביב הערב במתחם המגדלור. נתראה בקו הזינוק!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הודיס סינגלס ראן | צילום: צלמי שוונג

הערב (חמישי) זה סוף סוף קורה. הודיס סינגלס ראן 2023 ייצא לדרך במתחם המגדלור בתל אביב, עם מסלול מהיר ומהנה, מתחם עשיר ומפנק וגם חגיגה ענקית אחרי קו הסיום. רגע לפני, עשינו לכם סדר בכל מה שצריך לדעת לקראת המרוץ, ואם עדיין לא נרשמתם, עדיין לא מאוחר.

מתי?
כבר בשעה 17:00 ייפתחו השערים למתחמי הדייטינג והאירוע ייפתח רשמית (מי שטרם אסף את הערכות שלו יוכל לעשות זאת מ-15:00 עד 17:30). המקצה הקצר ל-5 ק"מ יהיה הראשון שיוזנק, בשעה 18:05, כאשר המקצה הארוך ל-10 ק"מ יוזנק ב-18:20. ההופעות יחלו בשעה 21:00.

הודיס סינגלס ראן | צילום: צלמי שוונג

המסלולים
שני המסלולים יהיו שטוחים ומהנים במיוחד ויוזנקו במתחם המגדלור. בשניהם יוצאים לכיוון דרום על גדות הירקון, ממשיכים עם תוואי הנחל שיהיה משמאל לרצים גם מזרחה ולתוך פארק הירקון. המסלול הקצר יחצה את הנחל מתחת לגשר נמיר ויחזור בדרך ההפוכה על הגדה השנייה עד לקו הסיום, בעוד המסלול הארוך ייכנס עמוק יותר לכיוון הפארק וחזרה, גם כן דרך הגדה השנייה של הירקון, עד לסיום.

ההופעות
אחד הרגעים שרבים מחכים לו הוא ההופעות בסיום, ובצדק. מי שתעלה על הבמה למופע מיוחד היא להקת פול טראנק, שתארח את לולה מארש ואת אמיר דדון. מוזמנים לשים אותם בפלייליסט כבר מעכשיו ועד לסיום הריצה.

הודיס סינגלס ראן | צילום: צלמי שוונג

מתחמי הדייטינג
כחלק מהיותו מרוץ האהבה של תל אביב, תוכלו ליהנות ממספר מתחמים אולי בהם תמצאו את האהבה שלכם: מתחם "דייט ברכב" עם טויוטה, "דייט במיטה" עם גוד נייט, "קוקטייל דייט" עם שוופס, מאטצ'-טק בחשיכה עם אלביט, "ספידייט בנא מאהבה" עם בנא משקאות ו"בחר את הסגנון שלך" עם דורקס. את פירוט כל המתחמים תוכלו למצוא כאן באיזור הייעודי באתר המרוץ.

מה עוד מחכה לכם?
פרט לערכת משתתף מפנקת במיוחד ועמוסה בהפתעות שוות של ויקטורי סיטי, תוכלו למצוא במתחם גם את אזור "להתאמן בסטייל" עם הודיס, "מצטלמים וזוכים" עם מגדל, עמדת "קפה ומאפה" של קפה ג'ו, עמדת התרעננות של evian, ועמדת "תמונה זוגית" עם LG

פרטים מלאים באתר הודיס סינגלס ראן

סינגלס ראן 2022 | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג