מנהלים כמו אלופים

אימון מנהלים להישגיות באמצעות אופניים קורס המשקף את ההקבלה בין העשייה המתמדת של מנהלים בעולם העסקי לבין מאמנים וספורטאים תחרותיים, בשני המקרים המטרה היא השגת יתרונות על פני מתחרים ועמידה על דוכן המנצחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אימון מנהלים להישגיות באמצעות אופניים

קורס המשקף את ההקבלה בין העשייה המתמדת של מנהלים בעולם העסקי לבין מאמנים וספורטאים תחרותיים, בשני המקרים המטרה היא השגת יתרונות על פני מתחרים ועמידה על דוכן המנצחים

מאת:יאיר פינטו- רכז הקורס – כתבה פרסומית


דמיינו לרגע שבריאת העולם הייתה לפני מאה ועשרים שנה, עם המהפכה התעשייתית. הציידים הראשונים הם אנשי העסקים היזמיים התרים אחר פרויקטים עם תשואות מתגמלות והמלקטות אוספות פלחי שוק אטרקטיביים. תחרויות הספורט והאולימפיאדה כולה היו נשענות על מקצועות כמו פיתוח, מכירות וניהול. מי שמצליח להביא יותר רווחים עולה על דוכן המנצחים.

ההתפתחות המטאורית של התעשייה יצרה ביקוש הולך וגדל של מנהלים,
ותפקידי הניהול הופכים להיות יותר ויותר מורכבים, לא רק במרכיבים המקצועיים הספציפיים, אלא יותר במאפיינים האישיותיים שלו. לאו דווקא מהנדס מבריק, אלא מנהיג שמוביל להצלחות. את הביקוש לאפיון המאוד מיוחד הזה קשה למלא. לא רבים האנשים המכילים באישיותם, פרט למקצוענות, גם מרכיבים כמו הישגיות, מצוינות, שאפתנות, נחישות והתמדה, ולא כל מנהל הוא בעל יכולת להשתחרר מאמונות וקיבעונות ולפתור בעיות בדרכים שונות ויצירתיות, שלא תמיד מקובלות בקבוצה. ובכל- זאת, יכולותיו של מנהל עשויות להכריע את מעמד הארגון כולו בין כשלון צורב והצלחה עסקית מסחררת. על כן, ארגונים משקיעים משאבים רבים בזיהוי והכשרת המנהלים שלהם והמנהלים שבדרך.



במחקר מקיף שערכה ענקית החיפוש באינטרנט,
על סמך כלל המידע העומד לרשותה ברשת, במטרה לאפיין את התכונות והמרכיבים של מנהל מוצלח, נמצאו שמונה מרכיבים. המרכיב הראשון בחשיבותו מגדיר את ה"מנהל כמאמן". נמצא כי מנהלים המצליחים למצוא ולהעצים את חוזקות הכפיפים להם בדרך תומכת וחיובית הגורמת להנעה והנאה בעבודה הם המנהלים המוערכים ביותר אשר מספקים את התוצאות הרצויות ביותר. מנהל שיודע לסמן מטרות ברורות ומספק משוב אמין, החלטי ובצורה בונה יחד עם היכולת ללוות את העשייה במתן דוגמה אישית הוא מנהל מאמן.
 
בקורס חדשני ומקצועי המקנה נקודת הסתכלות נוספת ושונה על דילמות ומרכיבים ניהוליים נשלב עקרונות של אימון ספורטיבי יחד עם אימון אישי- ארגוני תוך כדי מבט רצוף על מרכיבי האישיות וחייהם של ספורטאים הישגיים ואלופים אחרים. באמצעות אימונים פיזיולוגיים, סדנאות תרגול והרצאות פרונטאליות, המועברים על- ידי מרצים, מאמנים ומתחרים מנוסים בעולם המרוצים הבינלאומי, עוברים המשתתפים אימון לשיפור הביצועים שלהם הן כספורטאים רוכבי אופניים והן כמנהלים מאמנים בארגון.


אופיר גל און ממדריכי הקורס



רכיבת אופניים היא ספורט הדורש יכולות פיזיות יחד עם יכולות טקטיות,
טכניקה ויכולות מנטאליות. מתחרה בתחום האופניים נדרש למאמצים המביאים לקצה גבול היכולת הפיזית והמנטאלית הן בתחרות והן במהלך תקופת האימון. ההקבלה בין עולמו של המנהל לזה של המאמן והמתחרה תקנה כלים נוספים לשיפור הביצועים העסקיים בסביבה תחרותית ודינאמית עם משאבים מוגבלים ושאר אילוצים.

נושאי הקורס


בנייה ותחזוקה של צוות מנצח – כיצד מאמן בונה צוות תחרותי ומאוזן, עם דפוסי תקשורת המשפרת את התלות ההדדית של בני הזוג. כיצד עבודת צוות נכונה תעצים את החוזקות וכיצד אי התאמה בצוות תעצים את החולשות.

המנהל כמאמן- עקרונות בגישות אימון אישי וארגוני – מנהל-מאמן יידע להפעיל את אנשיו מתוך הבנה עמוקה והכרת חזקותיו הטבעיות של כל עובד, ובדרך זו יוכל להניע את אנשיו בהתאמה למשימות, ובכך למקסם את ביצועיהם ולהבטיח את הצלחתו והצלחת הארגון כולו.


עמרי זרח, מדריך בקורס


טכניקות לשיפור הכושר התחרותי הארגוני – כדי להשתפר ולהיות טוב יותר מהמתחרה אנו פועלים באופן מתמיד, במטרה לנצל את המשאבים בצורה היעילה ביותר – "כיצד לעשות יותר עם פחות השקעה".סדנה המשלבת הרצאה ותרגולי טכניקה בשטח לניצול אנרגיה ושימור האנרציה.

אימון מנטאלי, עוררות והנעה – מפגש חוויתי ומרתק המלמד כי המצוינות וההישגיות תלויות מאוד גם בחוסנו המנטאלי של המתחרה. בסדנה זו נראה כיצד אדם מניע את עצמו ואת צוותו לביצועים מצוינים.

משברים כמנוף לפריצת דרך – תהליך שיקום יוצא דופן ועל התובנות היישומיות שלו. כיצד גם ממצב של משבר ושפל ניתן להוביל לפריצת דרך, גיוס כוחות נפשיים והעצמה אישית והישגיות.


ניל אובראין, מדריך בקורס


שינוי התנהגות, הרגלים ואמונות כבסיס לשיפור – השגת יעדים מוגדרים ומדידים מתאפשרת מתוך ביצועים יצירתיים ובדרך נעימה וסלחנית, לוותר על אמונה מוצקה ולעבור שינויים מרחיקי לכת במציאות המשתנה.

ממנהיגות מובלת למנהיגות מובילה – מנהיגות היא ביטוי למפגש בין ערכים, תפיסות עולם, נורמות והתנהגויות. בהרצאה נשמע נקודות כמו מנהיגות כמעצבת ארגון, בין מנהיגות מובלת למנהיגות מובילה, פתיחות אמיתית כתנאי להתקדמות, בין מערכת היררכית למערכת שטוחה, ערכים מול מקצוענות.

וכל זאת כמובן, תוך כדי לימוד וביצוע של עקרונות בתכנית אימון פיזיולוגי
ותרגול טכניקות רכיבה עם טובי המאמנים והמדריכים בארץ אשר אימנו ומאמנים את נבחרת ישראל ומשלחות ישראליות למרוצים בינלאומיים.

בין המאמנים והמדריכים נמצא את: אופיר גל- און, נמרוד כהן, ניל אובריין, אלעזר שטרן (אלוף במיל'), עמרי זרח, דן ולנסי ועוד.


פרטים והרשמה



יאיר פינטו – רכז הקורס, מדריך אופניים, מהנדס תעשיה וניהול. מלווה ארגונים בתהליכי שיפור ביצועים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג