מוטי מזרחי מנצח את מרוץ הלילה של נייקי 2010

15,000 רצים שטפו הלילה (א’) את רחובות תל אביב במרוץ הלילה של נייקי. ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, היה גאה להזניק את הרצים ודי ג’יי סקאזי הגיע במיוחד לחמם את האדרנלין. מוטי מזרחי מנצח את המרוץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


15,000 רצים שטפו הלילה (א') את רחובות תל אביב במרוץ הלילה
של נייקי. ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, היה גאה להזניק את הרצים ודי
ג'יי סקאזי הגיע במיוחד לחמם את האדרנלין. מוטי מזרחי מנצח את המרוץ

מאת:ניצן כהן


יום שכולו חג התחיל את מרוץ הלילה של נייקי, עם גשם קל ששטף, ניקה וצחצח את המסלול שעליו עברו כ- 15,000 רצים. די ג'יי סקאזי ניגן על במה גדולה וחימם את האווירה. בשעה 20:00 בדיוק ראש עיריית תל-אביב, מר רון חולדאי, הזניק את הרצים הראשונים שיצאו למירוץ, ובכך פתח את אירוע הריצה הגדול, "אני גאה לראות את כל הרצים הללו, זה מראה עד כמה תל אביב היא עיר של ספורט," אמר חולדאי והזניק בספירה לאחור. רחוב אבן גבירול, שביום-יום רגיל לעומסי תנועה, עשן ופיח של מכוניות, נכבש לאט לאט על-ידי נהר אדם שנראה כאין סופי. רצים בכל הגילאים, מכל המינים וממגוון רחב של רמות כושר רצים ביחד.


 
לאחר 2 ק"מ נהר הרצים המשיך לזרום בדבוקה אחת ופנה לשדרות רוקח. באזור המימדיון, נהר האדם הלבוש כולו בחולצות הלבנות עם מספרי הריצה, נכנס אל השבילים שבין מדשאות פארק הירקון והספורטק, עבר מתחת לגשר של דרך נמיר ונכנס לקילומטרים האחרונים. הקילומטרים שאם הגעתם עד לפה, אז פשוט אין מצב לפרוש! הריח של הסוף כבר באף, זריקת המרץ האחרונה מהדי.ג'יי שמעודד ודוחף מנטלית, האדרנלין שמתגבר וזורם בדם, וכמובן הקהל שעומד בצידי הדרך ולכל אורכה מוחא כפיים ומעודד בלי הרף.

 


מוטי מזרחי חוצה ראשון את קו הסיום בזמן מרשים ומכובד של 32 דקות ו-15 שניות. אחריו במקום השני נועם נאמן ושלישי יונתן מלכא. אחריהם אט-אט כבר התחילו קבוצות גדולות של רצים להגיע ביחד אל רחבת הדשא של הספורטק, ולהמשך החגיגה. בסיום כל אחד זכה לקריאת שמו על-ידי הכרוז, ולקריאות עידוד מקהל המשפחות והחברים שהגיעו לעודד, וכמובן גם למדליה על השתתפות והצלחה בכל 10 הק"מ של מירוץ הלילה של נייקי. להתראות בשנה הבאה.

תוצאות מלאות
מוטי מזרחי  00:32:12
נועם נאמן  00:32:56
יונתן מלכא  00:33:58

נשים
מיגל אטיאס  00:39:25
דנה לוין  00:39:58
טקה אזאוונט  00:40:56

תחרות כותבים ומצלמים במרוץ הלילה של נייקי בתל אביב לפרטים לחצו כאן

תמונות / ניצן כהן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג