מה מידת הבטיחות של הציוד איתו אתם מתאמנים?

כל ספורטאי סבולת יודע שבאימונים ארוכים ובתחרויות עם עצימות גבוהה, כדאי להשקיע בציוד איכותי שישמור עליו. בין אם מדובר ברכיבה בתנאי שטח לא קלים או בריצה במזג אוויר לא אידיאלי, התכונות של הציוד שתבחרו ישמרו עליכם בדרך הבטוחה הביתה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלב העשייה של החברה עבודה בשיתוף פעולה עם קבוצות ספורט מקצועיות | צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

הדבר הראשון שספורטאי צריך לבחון לאימונים ובעיקר לתחרויות שלו, הוא מידת הבטיחות של הציוד שבו הוא משתמש. חשוב לבחון טרם רכישת הציוד האם הוא עומד בתקנים והסטנדרטים המבטיחים את בטיחותו ובריאותו.

דוגמה טובה לכך לקוחה מענף הרכיבה. שם, במרבית המקרים, נפילה מהאופניים עלולה להסתיים במחיר אישי כבד ולעתים אף קטלני לרוכב או לרוכבת. לכן חשוב לבחור רק בקסדות בעלות תו תקן. יש לוודא שהקסדה מונחת בצורה נכונה ולא רופפת באמצעות מערכת ראש מתכווננת ומהודקת ושהקסדה מוצמדת באמצעות רצועת הצד והסנטר, כך שלא תזוז בזמן הפעילות. לפני כל רכיבה רצוי לבדוק את תקינותם של האופניים ולדאוג לאמצעי נראות כגון מחזירי אור, פנסים וביגוד מתאים.

חברות הספורט השונות משקיעות מאמצים רבים על מנת לספק את המוצרים הבטיחותיים ביותר לצד חדשנות, יצירתיות והתאמה למגמות האופנה המשתנות. בחברת Rudy Project הנמצאת בצמרת ציוד הספורט המועדף על רוכבים, טריאתלטים ורצים כבר קרוב ל-40 שנה, יודעים שהשקעה במחקר ופיתוח הם המפתח להצלחה.

למותג יש פתרונות אופטיים מגוונים גם עבור מרכיבי משקפי הראייה | צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

חדשנות, מחקר, טכנולוגיה, בטיחות וסטייל הם המושגים המנחים את העיצוב המהפכני של מוצרי Rudy Project. תשומת הלב לפרטים הקטנים, עיצוב ייחודי ושימוש בחומרים ובטכניקות הייצור האיכותיים והמתקדמים ביותר. בלב העשייה של החברה עבודה בשיתוף פעולה עם קבוצות ספורט מקצועיות במטרה לבחון את המוצרים בשטח ובמידת הצורך לבצע התאמות בהתאם לחוות דעת מהשטח. כל אלו מביאים לשיפור הביצועים, הבטיחות והנוחות במהלך האימונים והתחרויות של כל ספורטאי.

קסדות עם תקנים

הקסדות של רודי עומדות בכל התקנים המחמירים ביותר באירופה ומצוידות גם בתקן בטיחותי אמריקאי, ומתאימות לכל אדם מגיל 5 ומעלה. מעבר לכך, בחברה עמלים היום על בנייה של פרוטוקול בטיחות עצמאי חדש המבוסס על מסד נתונים שנלקח ממקרים של תאונות רכיבה ומחקרים מדעיים. הפרוטוקול המדובר בא לבחון את מידת החוזק של קסדות רודי כנגד זעזועים שמגיעים מכיוונים שונים בעת פגיעה ולא רק מכיוון אחד.

כדי לייצר קסדות קלות, נוחות ופונקציונליות במיוחד, מחלקת הפיתוח שמה דגש רב על הנדסת המוצר לצד חומרים היודעים לפזר אנרגיה במקרה של פגיעה. מבנה אווירודינמי קל משקל ופתחי אוורור רבים מביאים לשיפור תוצאות והנוחות בזמן אמת. מחזירי אור על גבי הקסדה ומערכת כוונון מתקדמת מבטיחים נוחות ואיכות ללא פשרות.

איכות ובטיחות של משקפי השמש

בכל הקשור למשקפי שמש, מטרתם בראש ובראשונה להגן פיזית על העיניים בזמן פעילות גופנית. גם כאן רודי ניצבת בחזית העשייה ומשקפי השמש שלהם עומדים בתקנים מחייבים שיבטיחו את איכותם ובטיחותם.

משקפי השמש מיוצרים מחומרים בטכנולוגיה מתקדמת, גמישים ובעיקר חזקים, היכולים לסייע במניעת פציעות במקרה של נפילה או התנגשות. למשקפיים קיימת אפשרות להחלפה מהירה של העדשות בזכות מערכת ייחודית, המאפשרת לכם לבחור את סוג העדשות.

משקפי השמש מיוצרים מחומרים בטכנולוגיה מתקדמת | צילום: באדיבות רודי פרוג'קט

החברה מתמחה ביצירת משקפי מגן בטיחות בזכות קו מוצרים ייחודי המבוסס על חומרים פורצי דרך: גרפן ו- impactX. בנוגע לגרפן מדובר ביריעה דו-ממדית של אטומי פחמן, קלה יותר מהקרבון ונוקשה יותר מיהלום. החומר המדובר יכול להציע עמידות רבה יותר לאורך זמן, מניעת שריטות ועיצוב שהופך כל זוג משקפיים לייחודי במינו. עדשות impactx פותחו באופן בלעדי עבור רודי פרוג'קט בטכנולוגיה שהופכת אותן לבלתי שבירות, בזכות היכולת לספוג זעזועים בצורה טובה יותר וכך למזער את הנזק עבורן ועבור המשתמש. הן יוצרו מחומר שפותח לראשונה לשימושים צבאיים ולשהייה בחלל, כדי לספק הגנה מרבית וקלילות בסביבה משתנה.

נושא לא פחות חשוב על מנת לשמור על הבטיחות, הינו היבט הראייה עצמו, כלומר איכות העדשות. על מנת לספק ראייה נקייה, חדה וצלולה חשוב שהעדשות יהיו מיוצרות מהחומרים הטובים ביותר, בתנאים האופטימליים ביותר. בנוסף, יש למותג פתרונות אופטיים מגוונים עבור מרכיבי משקפי הראייה במגוון רחב של מרשמים.

את מוצרי Rudy Project ניתן להשיג בחניות היבואן ובאתר החברה ואצל המשווקים המורשים.


 

הכתבה בשיתוף רודי פרוג'קט

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג