מה יהיה מזג האוויר במרתון ת"א ביום שישי?

שאלת מזג האוויר והטמפרטורה במרתון ת"א היא בדרך כלל מאוד אקוטית בשל שינויים עונתיים באותה עת - זה מה שצפוי ביום שישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למרות שניכרת התחממות היום (שלישי) ומחר (רביעי), התחזית ליום שישי 25 בפברואר צפויה להיות גשומה ומלווה בסופות רעמים עם טמפרטורה ממוצעת של 12-16 מעלות ועם סיכוי של 94% לגשם לאורך כל היום. אך מה שרלוונטי יותר עבור הרצים והרצות הוא ההתייחסות לשעות הבוקר, שם ניתן לראות שהגשם יחל בגוש דן כנראה בין השעות 9 ל-11 עם רוח דרום-מערבית במהירות של 26 קמ"ש, מה שיוצר רוח פנים איתה יש להתמודד בעיקר בחלק הסמוך לים. חשוב לשים לב, כי בשל משבי הרוח הללו יהיה קר ובזינוק הראשון שיתקיים ב-6:20 תהיה טמפרטורה של כ-12 מעלות ועד השעה 12 היא תעלה ל14 מעלות.

אם מתייחסים לתחזית של יום חמישי ניתן לראות את השינוי במזג האוויר וכי הטמפרטורות יצנחו ויהיה גשום בשעות הערב בצפון ויתכן גשם גם במרכז לפרקים. במהלך הלילה (בין יום חמישי לשישי) יתפשטו ויתחזקו הגשמים במיוחד בצפון הארץ וצפוי להיות גשום וקריר.

מבחינת הרצים בכל אחד מהמקצים במרתון ת"א מומלץ להיערך לריצה בתנאי גשם ויש לשקול ביגוד ארוך ושרוולי ידיים. מומלץ להתלבש בצורה של שכבות כך שבמידה ויהיה לכם חם ככל שתתקדמו בריצה – תוכלו לפשוט את הבגדים. המלצה נוספת היא לרוץ עם כובע מצחייה שעשוי לסייע בריצה בין טיפות ושלוליות. כשהגשם הכבד יתחיל להישפך, אתם תגידו תודה על כל טיפה שנחסכה מעיניכם. כמו כן, אפשר לשקול גם כפפות שיעזרו לשמירה על החום כפות הידיים בוודאי בקילומטרים הראשונים של הריצה.

טיפ קטן לסיום: סיימתם לרוץ, הנעליים ספוגות? מהרו לדחוף דפי עיתון מגולגלים לתוך הנעל ואל תשכחו להחליף לדפים יבשים אחרי שעה-שעתיים. כמו כן נסו לאוורר את הנעל לאחר מכן.

עוד כתבות לקראת מרתון ת"א
תורמי הכליה שירוצו במרתון תל אביב
הטיפים והדגשים התזונתיים לריצת 5 ק"מ ו-10 ק"מ
כל הפרטים לקראת מרתון תל אביב 2022



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג