מדליית זהב לשלי בובריצקי ואריאל נשיא בגביע העולם בסין

הדואט בשחייה אמנותית, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז, רשם הישג נאה בתחרות הראשונה מאז השיגו את הקריטריון: "זכייה חשובה, נמשיך להתאמן חזק כדי להגיע מוכנות בצורה הטובה ביותר לפריז"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם אנה טרס וסבטלנה בלכר | צילום: איגוד השחייה

הישג יפה לשחייניות האמנותיות שלי בובריצקי ואריאל נשיא, הדואט הישראלי שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב. השתיים זכו הבוקר (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הדואט החופשי בתחרות גביע העולם המתקיימת בבייג'ין, סין.

לכתבות נוספות בנושא:
בובריצקי ונשיא הבטיחו רשמית את מקומן בפריז
האלופה האולימפית חוששת מהמים בפריז: "חייבת להיות תכנית ב'"
"ישראל צריכה להאמין שהיא יכולה לזכות במדליה אולימפית בשחייה"

בובריצקי ונשיא זכו לציון של 225.7613 נקודות, מאוד קרוב לציון אותו השיגו בתרגיל זה באליפות העולם (228.47), כאשר הקדימו את הדואט הסיני, אשר סיים במקום השני עם 221.0156 נקודות ואת מכסיקו שסיימו במקום השלישי עם 201.8510 נקודות.

שלי בובריצקי ואריאל נשיא | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אתמול סיים הצמד הישראלי במקום הרביעי בתרגיל הדואט הטכני עם 206.8517 נקודות. ראשונה סיימה סין (238.8985), שנייה ספרד (210.5867) ושלישית סלובקיה (207.7218). את השתיים ליוו המאמנות סבטלנה בלכר ואנה טרס.

בלכר אמרה לאחר הזכייה: "בשנה שעברה שלי ואריאל זכו גם כן בתחרות הראשונה בשנה של גביע העולם, שהתקיימה בקנדה, ואני שמחה שגם השנה הן זכו במקום הראשון. זו זכייה חשובה, כי מאוד חשוב לנו לקבל דירוג עולמי, מכיוון שעל פי זה קובעים את סדר ההופעה במשחקים האולימפיים. אנחנו נמשיך להתאמן חזק כדי להגיע מוכנות בצורה הטובה ביותר לפריז".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג