לקראת אליפות ישראל ב-10,000 מ': "המטרה תהיה לשבור את השיא הישראלי"

היום תתקיים באצטדיון הדר יוסף אליפות ישראל, כאשר המטרה תהיה לשבור את השיא הישראלי ולעשות את הקריטריון לאליפות אירופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום ארכיון: צלמי שוונג

היום (שלישי) תתקיים אליפות ישראל ב-10,000 מ' בהדר יוסף כאשר המטרה תהיה לשבור את השיא הישראלי ולעשות את הקריטריון לאליפות אירופה. בצד הנשי תגיע לונה צ'מטאי-סלפטר, שיאנית ישראל במרתון, חצי מרתון וב-10,000 מ'. הרצה האולימפית תשוב לאחר תקופה למסלול האתלטיקה וזו תהיה הזדמנות עבור הקהל לראות אותה מקרוב. גם כרואן חלבי אלופת ישראל ומחזיקת שיא ישראל ב-1,000 מ' תשתתף בתחרות: "לאליפות ישראל ב-10,000 מ' מגיעים טובי הרצים והרצות ומתחרים עד קצה היכולות. אני מגיעה עם מטרות גדולות, ראייה חדה וחשיבה צלולה וחזקה".

"בחודשיים האחרונים היינו במחנה אימונים באתיופיה, האימונים היו ברמה טובה, והתבצעו על פי התכנון. התחושה הכללית שעשינו הכנה טובה מאוד, כשהמטרה העיקרית היא לנסות לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה שתתקיים בחודש יולי", מספר זוהר זמירו, מאמנם של גירמה אמרה, טדסה גטהון ודרגה צ'קולה.

יוסף גזצ'או, מאמנם של: איימרו עלמיה, גשאו איילה וטמסה מוגס, הוסיף: "אליפות ישראל ב-10,000מ' זה אירוע תמיד מרגש וכל הרצים הטובים משתתפים בו. מבחינת האתלטים שלי עשינו את כל הכנות בצורה טוב כמה שאפשר. חלק התאמנו פה בארץ וחלק היו במחנה אימונים באתיופיה וכולם מרגישים טוב. אני לא יודע בדיוק איך הריצה תתפתח אבל אנחנו באים לרוץ את הריצה שלנו לפי התכנית".

"הרצים הבכירים שלנו יחד עם רצים אחרים ינסו לשבור את שיא ישראל", אומר יובל כרמי מאמן אתלטי הסמטה, "ועל הדרך לעשות את הקריטריון לאליפות אירופה. כולם מגיעים בכושר מצוין אחרי מחנה אימון של חודש באתיופיה. אני מקווה שתהיה לנו אליפות ותחרות טובה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג