ללא עליות ומיעוט פניות: מרוץ נשר מציג את אחד המסלולים המהירים בישראל

ב-13 באוקטובר, ייערך בפעם השנייה מרוץ נשר, עם תו תקן רשמי של איגוד האתלטיקה ומסלולים מהירים במיוחד שיעזרו לכם לקבוע שיאים. כל הפרטים והרשמה בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ נשר | צילום: באדיבות עיריית נשר

באווירה קסומה, למרגלות הכרמל ועם מסלולים מהירים במיוחד, מרוץ נשר ייערך ב-13 באוקטובר בפעם השנייה בהפקת חברת שוונג ובארגונה של עיירית נשר, והוא צפוי להיות בלתי נשכח עבור הרצות והרצים.

מלבד העובדה שמדובר במסלולים מדודים עם תו תקן רשמי של איגוד האתלטיקה, עיריית נשר שמה לה למטרה לתכנן מסלול כמה שיותר שטוח, מהיר ומקצועי, עם מיעוט פניות, וזאת למען הרצים השואפים להביא את עצמם לתוצאות ברמה גבוהה.

עד כמה שטוח המסלול? ובכן, מי שירוצו במסלול ל-10 ק"מ יצברו בסך הכל 48 מטר טיפוס, כמעט אפסי בכל קנה מידה, בעוד במקצה ל-5 ק"מ רק 30 מטר טיפוס. לכך, ניתן להוסיף את העובדה שהמסלולים הם כמעט ישרים לגמרי מבחינת פניות (כחצי הדרך הלוך וחצי הדרך חזור, כשבמקצה של ה-10 ק"מ עוד פנייה אחת בלבד מעבר לכך).

בשני המקצים התחרותיים יעמדו לרשותכם גם מכתיבי קצב, "פייסרים", של גיל לוטם, שיסייעו לכם להגיע לשיאכם. ב-10 ק"מ תהיה הכתבת קצב לזמן של 40 דקות, 45 דקות וכך בקפיצות של 5 דקות עד 65 דקות, ול-5 ק"מ מכתיבי קצב ל-20 דקות, 25 דקות ול-30 דקות. עוד נציין, ששלושת הראשונים ושלוש הראשונות במקצה ל-10 ק"מ יזכו בפרסים כספיים בתרומת בראוור קאונטרי, של 1,000 ש"ח למנצח ולמנצחת, 750 ש"ח למקום השני ו-500 ש"ח למקום השלישי.

מלבד שני המקצים התחרותיים הללו, ייערך גם מקצה 2.5 ק"מ עממי למשפחות וכן מקצה אפרוחים לאלו שיהיו הדור הבא של הרצים בשנים הבאות. נקודת הכינוס והזינוק תהיה במתחם מבנה נשר, שנותנים את חסותם לאירוע, שם יחכה לרצים ולרצות גם אקספו והפנינג לכל המשפחה, עם להקת אוברטון.

מנהלת מחלקת הספורט בעיריית נשר ענת אהרונוביץ' שיתפה: "עיריית נשר חורטת על דגלה את הספורט במקום הראשון, ולא בכדי ניתן הכינוי 'מרכז התרבות והספורט של הצפון'. החלטנו שמרוץ נשר יהיה הדגל לכך – המרוץ השטוח והמהיר ביותר, עם תו תקן של איגוד האתלטיקה. אנחנו מאמינים שמרוץ נשר השני יביא הרבה משתתפות ומשתתפים, שבאים להשיג תוצאות מהירות ובעיקר לחוות הפנינג שמח במורדות הכרמל והיופי של העיר".

כנסו עכשיו לאתר המרוץ והירשמו!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג