לונה צ'מטאי-סלפטר סיימה במקום השני במרתון הנשים הגדול בעולם

במרתון ניצחה ולקחה את הפרס הגדול בגובה 250 אלף דולר רות צ'פנגטיץ' הקנייתית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילומ מערוץ היוטיוב של מרתון נגויה

לונה צ'מטאי-סלפטר סיימה ברגעים אלו במקום השני בתוצאה המצוינת 2:18:45 שע' במרתון הנשים של נגויה, מרתון בו הפרס למנצחת הוא 250 אלף דולר. צ'מטאי-סלפטר היא רצת המרתון השמינית בכל הזמנים בעולם, עם שיא אישי של 2:17:45 שע' (אותו קבעה כשניצחה במרתון טוקיו ב-2020) והיא אחת משתי הרצות הבכירות על הנייר במרתון הנשים היפני הזה שמתקיים מאז 2012 במתכונת זו. במרתון ניצחה ולקחה את הפרס הגדול רות צ'פנגטיץ' שהקדימה את צ'מטאי-סלפטר ב1:27 דק' וקבעה 2:17:18 שע'.

למנצחת צ'פנגטיץ' יש שיא אישי מהיר יותר משיא המסלול (משמעותית) שנקבע במרתון נגויה והיא גם רצת המרתון הרביעית בעולם בכל הזמנים. כמו כן, צ'פנגטיץ' הקנייתית, היא בעלת שיא אישי של 2:17:08 שע' (מרתון דובאי 2019) שהיא גם אלופת העולם מדוחא 2019 ועד היום היא ניצחה בחמישה מבין ששת המרתונים שבהם הגיעה לקו הסיום (פרשה במהלך המרתון האולימפי של משחקי טוקיו 2020). צ'פנגטיץ' שעד אוקטובר האחרון היתה גם שיאנית העולם בחצי מרתון, הגיעה ליפן אחרי שניצחה במרתון שיקגו באוקטובר האחרון בזמן של 2:22:31 שע'.

במקום השלישי סיימה יקה אנדו מיפן בתוצאה 2:22:22 שע', אך היא בעלת שיא אישי של 2:21:36 שע'. אנדו שסיימה בעבר פעמיים במקום השני בנגויה ניסתה להתמודד מול השיא היפני לנשים (2:19:12 שע' של מיזוקי נוגוצ'י מ-2005).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג