להקיף את העולם באופניים

שיתוף פעולה בלעדי לאתר שוונג עם ההרפתקן רועי "ג’ינג’י" סדן, יביא את המשך מסעו המרתק, שהחל באמריקה לפני כשלוש שנים ואמור להסתיים בכותל המערבי ב- 2011. מידי שבוע ובמידת היכולת ישלח אלינו הג’ינג’י את רשמיו וסרטיו ואנו נעביר אותם אליכם, קוראי שוונג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שיתוף פעולה בלעדי לאתר שוונג עם ההרפתקן רועי "ג'ינג'י" סדן, יביא את המשך מסעו המרתק, שהחל באמריקה לפני כשלוש שנים ואמור להסתיים בכותל המערבי ב- 2011. מידי שבוע ובמידת היכולת ישלח אלינו הג'ינג'י את רשמיו וסרטיו ואנו נעביר אותם אליכם, קוראי שוונג

מאת:מערכת שוונג


רובנו כבר מכירים את הסיפור על רוכב האופניים הישראלי, רועי "ג'ינג'י סדן, המקיף את העולם בעזרת זוג אופניים וציוד קל. הוא רואיין רבות בערוצי תקשורת בארץ ובעולם, ובעזרתם הוא מעביר את המסר שלו לשאר האנשים (כתבה אחרונה באתר חדשות ספרדי). לאחר שסיים את מסעו באמריקה ובאפריקה ממשיך כעת הג'ינג'י לרכוב מספרד ועד המזרח הרחוק.  

המסע הגדול
ב-25 ליולי 2007 עם 'אמונה' גדולה וזוג האופניים, החל רועי "ג'ינג'י סדן, בן ה- 26 מאורנית, להקיף את העולם. רועי המריא מישראל ליבשת אמריקה וחצה לאורכה, החל מאלסקה, קנדה, ארה"ב, מרכז אמריקה ועד לארץ האש, פטגוניה, שבדרום ארגנטינה. בסוף אפריל 2009, סיים את הרכיבה ביבשת אמריקה והמשיך בטיסה אל העיר קייפ טאון שבמדינת דרום אפריקה להמשך מסעו.

בנובמבר 2009, סיים רועי לרכב באפריקה מהדרום לצפון עד לאדיס אבבה, בירת אתיופיה. את המסע הוא תעד בעזרת יומן, תמונות וסרטי ווידאו. כמעט בכול מקום אליו הגיע רואיין במדיה המקומית, בעיתונים ובתוכניות טלוויזיה. במסעו הוא גם ערך הרצאות ומפגשים עם קהילות שונות, יהודיות ולא יהודיות בעולם, ביקר בבתי ספר, ערך מפגשים עם שגרירים שונים של ישראל בעולם והתערב לרוב עם האוכלוסייה המקומית, הוא אף "הספיק" להישדד כמה פעמים בדרכים.

רועי רוכב בשיתוף פעולה עם שגרירות ישראל ועורך הסברה על ישראל בקהילות שונות בעולם, במדיה המקומית ואף מעביר הרצאות בבתי ספר. את המסע הוא עורך מסיבות שונות ובניהן למען הגשמת חלומות, למען העלאת מודעות לשלום ולמען אחדות. 

"לאחר שנתיים של רכיבה, אני מרגיש שלא רק שאני רוכב מסביב לעולם אלא גם רוכב לתוכו," אומר סדן. המסר שהוא רוצה להעביר ש"הכול אפשרי בחיים ואין גבול לחלום".


לאחר מסעו באפריקה, רועי חזר להתארגנות מחדש בישראל וכבר השבוע הוא טס לספרד להמשיך במסעו באירופה דרך ספרד וצפונה, באסיה דרך סין, טיבט והונג קונג ויסיים את הקפת העולם בחציית היבשת הגדולה אוסטרליה. הסיום הרשמי של הקפת העולם יהיה בסידני אך רועי מתכנן לטוס מסידני לעמאן ולהמשיך לרכוב משם עד ישראל ולסיים את המסע שלו בכותל המערבי בירושלים. הסיום המוערך הוא ספטמבר 2011. 
 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג