כ-2,500 רצים לקחו חלק במרוץ Dimonight

מרוץ הלילה הראשון של דימונה ע"ש מירית הררי ז"ל התקיים בעיר וכלל ארבעה מקצים שונים ובהם שני מקצי ריצה תחרותיים למרחק 10 ק"מ ו-5 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הזנקת מרוץ הלילה של דימונה | צילום: באדיבות עיריית דימונה

הצלחה גדולה. לא פחות מ-2,500 רצים ורצות השתתפו ב-Dimonight 2022, מרוץ הלילה הראשון של דימונה ע"ש מירית הררי ז"ל, שנערך ביום חמישי האחרון בעיר. מרוץ הלילה, ביוזמת עיריית דימונה, הופק על ידי רשות הספורט העירונית וחברת אלטרנטיבה 1. המרוץ, שנערך במסגרת שבוע הספורט של משרד התרבות והספורט, כלל ארבעה מקצים שונים ובהם שני מקצי ריצה תחרותיים מקצה 10 ק"מ ו-5 ק"מ, מקצה משפחות באורך של 2 ק"מ ומקצה קהילות מרכזי ומיוחד (באורך של 600 מטר) שהיווה את גולת הכותרת של המרוץ כולו. כל המקצים הוזנקו מפארק עמי.

ראש עיריית דימונה, בני ביטון, שהחליט להקדיש את מרוץ הלילה לזכרה של מירית הררי ז"ל, רעייתו של השדרן דידי הררי ובן העיר דימונה, הזניקו את המקצים השונים ואף הובילו את מרוץ הקהילות המרגש בו השתתפו אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, ארגונים ועמותות חברתיות.

מירית הררי נפטרה כזכור לאחר מאבק ממושך ועיקש במחלת הסרטן והיא האמינה בשילוב נפש וגוף, והייתה ספורטאית יוצאת דופן ולצד זאת פעלה רבות למען הזולת ולמען אוכלוסיות עם צרכי מיוחדים. ערכים אלו – ספורט וקהילה, קיבלו ביטוי בולט במרוץ עצמו.

דידי הררי וראש עיריית דימונה מרוץ דימונה בני ביטון | צילום: באדיבות עיריית דימונה

לפני הזנקת המרוץ נערך בפארק עמי, הפנינג ספורט ססגוני לכל המשפחה שכלל בין היתר מתחמי פעילות, מתנפחי ספורט, מתקני אקסטרים, דוכני מכירה של מותגי ספורט, מתחמי אוכל והופעות לילדים. בתום המקצים ולאחר חלוקת הפרסים למנצחים נערכה בפארק הופעה חיה של אנה זק.

"אני נרגש מעצם המחשבה שהמרוץ הלילי הראשון בדימונה אי פעם נושא את שמה של מירית הררי ז"ל ולזכרה", סיכם בני ביטון ראש העירייה, "מדובר באירוע שיהפוך למסורת, ומשנה לשנה הוא רק ילך ויתעצם. אם במרוץ הראשון השתתפו כ-2,500 אישה ואיש מכל רחבי הארץ, הרי שהציפיות לעתיד לבוא הן גדולות עוד יותר והן אף יגשימו את עצמן. מירית ז"ל איננה רק אשתו של בן דימונה הכי מפורסם במדינה, דידי, אלא גם אישיות בפני עצמה. מירית היוותה מודל לחיקוי עוד בחייה, הן כלוחמת והן כמתנדבת, ועוד יותר אחרי מותה בגיל כל כך צעיר עם פוטנציאל נתינה גדול. האירוע הזה הוא הזדמנות פז לתושבי דימונה להעניק חיבוק חם ואוהב לדידי, לבנות ולנכדים. יש לנו אהבה והיא תנצח".

יצוין, כי בהפקת מרוץ הלילה הראשון של דימונה לקחו חלק מספר שותפים וביניהם ראש העיר בני ביטון, מנכ"ל רשות הספורט העירונית רועי אמנו ומנהל האירועים ברשות אהוד כחילה, משטרת דימונה בפיקודו של סנ"צ משה זריהן, ואגף הביטחון בהובלת מנהל האגף מוטי כהן וסגנו ציון רוזיליו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג