כריס פרום יגיע לישראל למחנה אימון

"ישראל סטארט אפ ניישן" מתכננת להגיע לישראל על שלל כוכביה ובראשם הרוכב הבריטי כריס פרום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרוכב הבריטי כריס פרום שהוחתם השנה ב"ישראל סטארט אפ ניישן", ינחת בישראל למחנה אימון מיוחד עם קבוצתו החדשה לקראת העונה שמתחילה במהלך חודש ינואר. לאחר השתתפות בשלושת הגרנד טורים בהם השתתפה "ישראל סטארט אפ ניישן", השלימה הנהלת הקבוצה את בניית הסגל הרחב והחזק שלה עד היום לעונת 2021.

יתחיל את השנה כאן בישראל | צילום: Løken

הסגל בן 32 הרוכבים מלא פחות מ-16 מדינות (וחמש יבשות) הושלם עם החתמתם של שני הרוכבים האחרונים, הקנדי ג׳ולאיום בויווין, והשוויצרי רטו הולנסטיין. הקבוצה השלימה בחודשים האחרונים קמפיין חיזוק דרמטי של תשעה רוכבים מהשורה הראשונה בעולם ובראשם פרום, הרוכב הבריטי האגדי שזכה בטור דה פראנס ארבע פעמים. הקבוצה החתימה את אחד המטפסים הטובים בעולם, הקנדי מייק וודס כאשר בשורותיה כבר כיכב השנה האירי דן מרטין.

"חיזקנו את הקבוצה בצורה מאד משמעותית", הכריז הבעלים שותף שך הקבוצה סילבן אדאמס. "עם הסגל הזה אנחנו נוכל להיות תחרותיים במרוצים הגדולים בעולם כולל בגראנד טורים ובקלסיקות. מחנה האימון שלנו יהווה הזדמנות לחבר את הקבוצה ולהתכונן לעונה החדשה, ללא ספק המאתגרת והמלהיבה ביותר מאז הקמתה".

מחנה האימון האחרון של הקבוצה בישראל בשנה שעברה | צילום: נועה ארנון

על מנת להניע את העונה שבפתח תקיים הקבוצה את מחנה קדם העונה שלה בישראל וזאת על רקע מגפת הקורונה שיתבע הכנות מדוקדקות ותיאום עם רשויות הבריאות בישראל לאור העובדה שרוכבי הקבוצה יגיעו מחו״ל. מלבד סדרת אימונים מפרכת בכבישי הארץ ופעילויות גיבוש, הקבוצה מתכננת לסייר בישראל להגיע לביקור המסורתי שלה ב"יד ושם" וכן טכס ההצגה הרשמי של הקבוצה ואירועי תקשורת.

"אנחנו רואים בהגעתה של הקבוצה ארצה עם כל הכוכבים שלנו ובראשם פרום כסוג של שליחות. כל אחד מהרוכבים שלנו ופרום אינו יוצא מן הכלל – הופך לשגריר של ישראל ושגריר של שלום ולכן כה חשוב שיגיעו ארצה, יתאמנו ישראל ויכירו אותה", אמר הבעלים הישראלי של הקבוצה ומייסדה, רון בראון. "ישראל היא הבית, ובעיצומו של החורף האירופאי, אין מקום מוצלח ביותר בעולם לרכוב ולהתאמן".

ראשי הקבוצה כבר החלו בשיחות ראשונות כדי לוודא שניתן יהיה להוציא את תכנית הביקור פועל ולעמוד בכל הדרישות הבריאותיות. "אנחנו נחושים לעשות הכל כדי שהקבוצה כולה תגיע לישראל", אמר המנכ״ל החדש של עמותת "ישראל סייקלינג אקדמי" עידו שביט שכבר ערך שיחות ראשוניות, כולל עם שר הספורט חיליק טרופר. "זה יהיה מבצע מורכב אבל העובדה שהקבוצה התחרתה בהצלחה בכל המרוצים הגדולים בעולם השנה תחת נהלי הקורונה המחמירים ביותר – מוכיחה שהמשימה ניתנת לביצוע. זה חשוב לקבוצה ואנחנו משוכנעים שזה חשוב גם לישראל".

הרכב הסגל המלא לעונה

הרכב הסגל המלא של הקבוצה לעונת 2021:

רוכבים מישראל: גיא ניב, גיא שגיב, עומר גולדשטיין, איתמר איינהורן

רוכבים מצרפת: רודי בארבייר, הוגו הופסטטר, אלכסיס רנארד

רוכבים מאוסטרליה: סבסטיאן ברוויק, טאג׳ ג׳ונס

רוכב מניו זילנד: פטריק בווין

רוכבים מבלגיה: ינטה בירמנס, בן הרמנס, תום ואן אסברוק, ספ ואן מארק

רוכבים מקנדה: ג׳י בויווין, אלכס קאטאפורד, ג׳יימס פיקולי, מייק וודס

רוכב מדנמרק: מאדס שמידט

רוכב מלטביה: כריסטס ניילנדס

רוכב מאוסטריה: מתיאס בראנדלה

רוכבים מגרמניה: אנדרה גרייפל, ריק זאבל

רוכב מנורבגיה: קרל פרדריק האגן

רוכב מאיטליה: דוידה צ׳ימולאי, אלסנדרו דה מארקי

רוכב מאסטוניה: נורמן ואטרה

רוכבים מבריטניה: כריס פרום, אלכס דאווסט

רוכב מדרום אפריקה: דריל אימפיי

רוכב מאירלנד: דן מרטין

רוכב משוויץ: רטו הולנסטיין



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג