כריסטיאן קולמן שבר את השיא העולמי ב-60 מ'

סגן אלוף העולם ב-100 מטר עשה את זה הפעם באופן רשמי באליפות ארצות הברית שהתקיימה באלבקרקי. שיפר את שיאו של מוריס גרין ב-5 מאיות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריסטיאן קולמן ספרינטר אמריקאי
כריסטיאן קולמן ספרינטר אמריקאי

בחודש שעבר, הספרינטר כריסטיאן קולמן שהוא גם אלוף העולם ב-100 מטר, הדהים בתחרות שנערכה בקלמזון שבארצות הברית. הוא קבע 6.37 שנ' בריצת 60 מטר ובעצם שיפר בשתי מאיות את השיא העולמי שנקבע על ידי מוריס גרין ב-1998. יום לאחר מכן התברר שאותו שיא לא אושר בגלל שלא היתה מערכת מדידה ראויה בתחרות וגם לא היו בדיקות סמים מאחר וזו היתה תחרות קטנה.

עשה היסטוריה, והפעם באופן רשמי. כריסטיאן קולמן | צילום: Marco Verch

אתמול (ראשון) השתתף קולמן באליפות ארצות הברית באולם, שהתקיימה באלבקרקי ועמדה בכל התקנים. אחרי מספר ניסיונות לשבור את שיא העולם באירופה, קולמן עשה את זה מול הקהל האמריקאי והפעם גם סיים בתוצאה הרבה יותר טובה, 6.34 שנ' שזה מהיר בחמש מאיות מאותו שיא היסטורי של גרין.

רוני בייקר שהיה האלוף האמריקאי בשנה שעברה, נתן את ריצת חייו אבל זה הספיק לו הפעם רק כדי לסיים במקום השני בתוצאה של 6.40 שנ', ובסך הכל מדובר בזמן שרק שני רצים היו יותר מהירים ממנו: כריסטיאן קולמן ומוריס גרין.

קולמן יתחרה בעוד שבועיים באליפות העולם באולם שתתקיים בבירמינגהאם, ונראה שיריביו העיקריים שם יהיו בן ארצו רוני בייקר והסיני סו ביגטיאן, שקבע העונה תוצאה של 6.43 שנ'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג