"ישראל סטארט אפ ניישן" במפגן רכיבה ביום העצמאות

המרוץ ישודר בשידור חי ויעמיד את הרוכבים הישראלים הבכירים של הקבוצה גיא שגיב וגיא ניב שהתחרו בג׳ירו ד'איטליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למרות ההסגר הכפוי במהלך יום העצמאות, ייערך על ידי קבוצת האופניים "ישראל סטארט אפ ניישן", ביום העצמאות רכיבת אופניים וירטואלית שמטרתה תרומת אלפי מסיכות רפואיות לצוותים רפואיים בישראל ולבתי אבות המתמודדים עם הקורונה. במסגרת זו הקבוצה תערוך מרוץ וירטואלי מיוחד שבו יתחרו גיא שגיב וגיב ניב מנבחרת ישראל, נגד רוכבים ברחבי העולם. מיד אחרי המרוץ שיהיה פתוח לצפייה בארץ ובכל העולם – תוביל הקבוצה הישראלית רכיבת הצדעה לישראל בהשתתפות אלפי רוכבים מישראל והעולם – כשאיש מהם למעשה לא ייצא מביתו.

המרוץ ישודר בשידור חי ויעמיד בפעם הראשונה את הרוכבים הישראלים הבכירים של הקבוצה ובראשם שני מסיימי הג׳ירו דה איטליה, גיא שגיב וגיא ניב, מול חמש קבוצות שונות, כאשר בראש כל אחת מהקבוצות הללו יעמדו כוכבי הקבוצה עצמה ובראשם אנדריי גרייפל הגרמני ודן מרטין הבריטי. מדובר במרוץ וירטואלי, כאשר כל הרוכבים יתחרו על אופניהם המותקנים על טריינרים חכמים ומדמים מרוץ בצורה הקרובה ביותר למציאות. "למעשה מהרבה בחינות זה מרוץ יותר קשה ומפרך מהמציאות, אבל אנחנו כולנו עושים זאת למען מטרה חשובה ונתן את הכל", מספר גיא ניב שכמו חבריו ממתין בקוצר רוח להחלטת הממשלה לאפשר לחדש את האימונים בכביש בשבוע הבא".

המרוץ ואירוע הרכיבה ההמוני של רוכבים מהארץ והעולם יהווה שיאו של קמפיין מיוחד של הקבוצה הישראלית שכמו כל קבוצות האופניים בעולם, נאלצו לשבות ממרוצים בצל הקורונה מזה שישה שבועות. הקבוצה יזמה סדרה של רכיבות וירטואליות שאליהם הצטרפו אלפי רוכבים במדינות רבות, על מנת כדי לסייע ולתרום אלפי מסיכות רפואיות לצוותים ברחבי העולם. ואכן.

המרוץ יוזנק ביום רביעי בשעה 16:30 וישודר בלייב בפייסבוק וביוטיוב של הקבוצה וייטלו בו כאמור חלק מרוכבי "ישראל סטארט אפ ניישן". "אנחנו נהיה כנראה האנדרדוג״. במרוץ הזה אמר מאמן נבחרת ישראל יובל בן מרדכי שהוזמן על ידי ישראל סטארט אפ ניישן לנהל את ההרכב הישראלי. "אבל אנחנו נרכוב כדי לנצח. הכל יכול לקרות במרוץ כזה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג