יריד אקספו ענק לקראת מרתון ת"א

יריד אקספו ענק לתחומי הבריאות, ספורט וסגנון חיים יתקיים בערב לפני מרתון תל אביב ובזמן המרתון כולו. הכניסה חינם לקהל הרחב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


יריד אקספו ענק לתחומי הבריאות, ספורט וסגנון חיים יתקיים בערב לפני מרתון תל אביב ובזמן המרתון כולו. הכניסה חינם לקהל הרחב

מאת:שוונג תקשורת


ביום חמישי ה- 23 לאפריל, ערב מרתון תל אביב המתחדש, בשעה 16:00 יפתח בגן צארלס קלור הפנינג ענק לבריאות, כושר וספורט שלא נראה כמותו בישראל. היריד יתקיים עד לתום ריצת המרתון וחלוקת הפרסים למחרת – יום שישי בשעה 13:00. הכניסה חינם לרצים, מלווי הרצים והקהל הרחב.

מתחם ה"אקספו" רחב יכלול עשרות מציגים בתחום הספורט, הבריאות וסגנון החיים שיעניקו שלל פינוקים למשתתפי ריצת המרתון בסיום הריצה. לרצים יחולקו מגוון של חטיפי בריאות מחברת "nature valley" ומשקאות אנרגיה של אנדיור. במתחם ה-V.I.P  של "דה מרקר" שנועד במיוחד לאותם אלו שירוצו את ה- 42 ק"מ הוקם אזור הרגעה ומסאז’יסטיות שירפו את השרירים התפוסים בנוסף, לצורך האירוע הוקם בר מים ענק מקרח שיחלק בקבוקי סאן בנדטו לרווית הרצים. מאמני ריצה וכושר של חברת גרייד שייפ יעלו את המורל וכמובן יבצעו תרגילי חימום והרפייה לפני ואחרי הריצה. חברת re:bar יעמידו לטובת הרצים מתחם למכירת משקאות בריאות פונקציונליים ומזון בריאות. בנוסף, חברת פיטנס תחלק דונמיות וחברת החלב מולר תחלק לרצים יוגורטים טעימים.

אם בטעות ביום המרתון שעון הדופק שלכם התקלקל או במקרה נגמרו הסוללות, חברת "פולאר" תדאג להחליפן ולבצע תיקון זריז במקום. עמדת תיקון השעונים תופעל במתחם צ’ארלס קלור כבר מיום ד’.

למי שחלילה יפצע או יחוש ברע המרכז הרפואי תל אביב (איכילוב) יבצע בדיקות רפואיות במהלך כל המירוץ. מיטב המומחים, רופאי ספורט וצוות מד"א יהיו פזורים בנקודות לאורך המסלול. הריצה עליכם, הבריאות עלינו. כדי שהרצים לא יסבלו מהשמש חברת ד"ר פישר תחלק דוגמיות של אולטרסול לרצים. אם זה לא מספיק, הקהל הרחב יוכל ליהנות ממסיבת מרתון חגיגית במיוחד שמארגנת "רד בול" בליווי wings- דיילות הרד בול המהממות שתחלקנה פחיות רד בול ודי. ג’יי שיקפיץ את האווירה. כל מי שירוץ עם נעלי אדידס, יזכה להטבה מיוחדת במינה, 25% הנחה בקניית אחד ממוצרי אדידס.

עופר פדן, מנהל חברת מרתון ישראל המפיקה את האירוע: "לא ניתן להפריד ריצה מבריאות לכן החלטנו ללכת על הקונספט של יריד ספורט חסר תקדים.. המטרה להראות לכלל תושבי ישראל כי שמירה על אורח חיים בריא הוא נכון ומהנה. המטרה להפוך את מרתון ישראל לאירוע ספורט המוביל בישראל ולמשוך מדיי שנה חובבי ריצה רבים להשתתף במרתון תל אביב”.

לאתר המרתון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג