יוסי מלמן מתכונן לישראמן 2009

שלושה שבועות לפני הזינוק לתחרות ישראמן אילת, יצא יוסי מלמן לריצת בוקר וסיים אותה בבית החולים.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שלושה שבועות לפני הזינוק לתחרות ישראמן אילת, יצא יוסי מלמן לריצת בוקר וסיים אותה בבית החולים.

מאת:כתב שוונג

שלושה שבועות לפני הזינוק לתחרות ישראמן אילת, יצא יוסי מלמן לריצת בוקר כהכנה לתחרות איש הברזל הישראלי החוגגת השנה עשור להיווסדה, לאחר רבע שעה חש מלמן במחושים בבית החזה. כמאצ’ו ישראלי מצוי סבר כי מדובר בבעיות צרבת ועיקול, המשיך את הריצה המתוכננת והשלים 17 ק"מ.


יוסי מלמן – בטיפול נמרץ איכילוב

בשובו הביתה הכאבים גברו והוא פינה עצמו במונית לביה"ח איכילוב בת"א. שם תוך דקות ספרות אובחן כי עבר התקף לב בינוני ומיד הוא נשלח לצנתור. 
הצנתור עבר בהצלחה, אולי גם בשל השתתפותו של ד"ר אריק פינקלשטיין, רץ מרתון ומומחה לב מכוכב יאיר. פינקלשטיין הספיק עוד לפני הצנתור להשוות תוצאות עם מלמן ולהתגאות בהישגו ממרתון טבריה האחרון – 3:23 ש’. 

מלמן אמור להשתחרר מביה"ח תוך ימים ספורים והרופאים הבטיחו לו כי יוכל לחזור בהדרגה לפעילות גופנית, כפי שעסק עד לאירוע. לצערו הרב של מלמן על תחרות ישראמן הקרובה (27/02/09) הוא יאלץ לוותר, אך יכבד את המשתתפים בנוכחותו ויסייע לצוות המארגנים. מלמן הוא הוגה רעיון תחרות איש הברזל הישראלי  ופועל שנים רבות לקידום הספורט בישראל במיוחד בענפי הטריאתלון והריצה.



צוות אתר שוונג מאחל ליוסי מלמן החלמה מהירה וחזרה עוד יותר מהירה לריצות, רכיבות, שחיות ויתר הפעילויות הספורטיביות אותן הוא נוהג לקיים מידי יום. כפי שניתן לראות בתמונה, מלמן המאושפז במחלקה לטיפול נמרץ ממשיך לארגן ביד רמה את התחרות ולבדוק את איכות הציוד שינתן למשתתפים.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג