חזיר הבר האיטלקי – מגיע לביקור בישראל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רן מרגליות


Cinghialino – חזיר הבר האיטלקי,
מסימיליאנו ללי, אגדת אופניים, מבקר בישראל.

ללי, מקצוען לשעבר שפרש לפני כשלוש שנים, מגיע לישראל עם משפחתו למטרת חופשה וקידום מכירות של מותג האופניים החדש שלו
http://www.maxlelli.com/

ובמטרה לחפש אחר כישרונות צעירים לפרויקט בינלאומי חדש ביוזמתו.



במה מדובר?
אלה מכם שעוקבים אחרי תוצאות מרוצי האופניים בשני העשורים האחרונים, ודאי יזכרו אותו כמי שסיים במקום השלישי בג'ירו של שנת 1991 והיה הקפטן של קבוצת Cofidis הצרפתית שבמדיה זכה גם בתואר "אלוף איטליה" בנגד השעון.

את הכינוי הייחודי לו,
Cinghialino (חזיר בר – שנפוץ בטוסקנה) הרוויח ללי בזכות סגנון הרכיבה ה"תוקפני" שלו. הוא ידוע כרוכב רב-תכליתי שמסוגל לנצח בכל סיטואציה (עליה, ספרינט ונגד שעון) וברזומה שלו יש 32 נצחונות במרוצים מקצועניים לאורך הקריירה, לא כולל 13 נצחונות במרוצים בינלאומיים בגילאי הנוער ו-20 ניצחונות בחובבנים.
בין המרוצים החשובים שניצח:
הטור של פורטוגל, הטור של קליפורניה, הג'ירו דלה טוסקנה, סטייג'ים בטור דה פראנס ובג'ירו ועוד. הוא גדל בטוסקנה עם אגדות אופניים נוספות כמו מריו צ'יפוליני, מיקלה בארטולי, קאזגרנדה, ארג'נטין ועוד.

חברו הטוב, מריו צ'יפוליני,
הפך לאחרונה לפרזנטור הרשמי של חברת האופניים שלו: "Max Lelli Bikes", ויחד הם מתכננים להקים בית ספר איטלקי לרכיבה שיגדל דורות של כשרונות צעירים ויביא אותם לקבוצות מקצועניות.

צ'יפוליני, שידוע גם כ-"מלך האריות", רכב עם ללי בקבוצת Saeco האגדית, שהפכה את הספרינט ההמוני למיומנות ברמת המדע המדויק.
מעבר להיותו רוכב מוביל בדבוקה המקצוענית שימש ללי כקפטן הקבוצה וכדומסטיק (פועל) ברמת על, שמטרתו הייתה לדאוג ש"הרכבת" תוביל את צ'יפוליני לניצחון בטוח בספרינט הסיום.
הוא היה האחראי ברגעים האחרונים של המרוץ, לאגד את רוכבי הקבוצה בקדמת הדבוקה, למנוע מקבוצות מתחרות לברוח קדימה או לחסום את הדרך ולשמור על צ'יפו במיקום אידיאלי – עד 200 המטרים האחרונים של המרוץ.

כך בדיוק, ניצח צ'יפוליני גם את אליפות העולם בזולדר, בלגיה, בשנת 2002 – באחד הספרינטים המהירים ביותר שידע ענף האופניים.

מקס ללי, בן 40, מתגורר כיום במאנצ'נו שבדרום טוסקנה,
אב לקלריסה ואיזבלה – תאומות בנות 16 ובעל למיקלה (38) שיתלוו לביקורו בישראל.
ללי יבקר במהלך השבוע בכל אתרי הרכיבה היפים של ישראל ויבחן את העליות של הרי ירושלים והגולן בהשוואה לגבעות המתגלגלות של טוסקנה.



אני ומקס…
שיתוף הפעולה שלי עם מקס, שקדם לביקור, נוצר בעקבות הזמנה שקיבלתי ממכר ישראלי משותף. שי כהן – ישראלי שחי היום בניו-יורק, הזמין אותי לתקופת מבחנים עם בחודש מאי האחרון, בהרי הדולומיטים, באיטליה.
בעקבות המבחנים המוצלחים, מקס הזמין אותי להתארח בביתו ולנסות את מזלי במרוצים בטוסקנה ובחודש אוגוסט האחרון, מימשתי את ההזמנה.
לאחר מרוץ השלבים המוצלח עם נבחרת ישראל בספרד בתחילת אוגוסט המראתי לרומא והתארחתי בביתו של מקס במשך שבועיים.

לראשונה בחיי, הבנתי כיצד חי רוכב מקצוען אמיתי.

במהלך שהותי באיטליה, מקס פרש עלי את חסותו, אימן אותי לרכב טוב יותר, הדריך אותי כיצד להתאושש ממאמץ האימונים האדיר, ונתן לי דגשים שסייעו לי לשמור על מורל גבוה ועל ה"רעל" החיוני למרוצים.

מקס הוא אנציקלופדיה של ידע בשפה האיטלקית על רכיבה תחרותית, ואני מודה על האפשרות שהייתה לי, ללמוד מניסיונו הרב ולהסתייע בו.

ביקורו בארץ צפוי להוות אבן דרך לתחילת שיתוף הפעולה עם ישראל והוא צפוי לחזור לביקור נוסף בארץ בסוף יוני – לאירועי אליפות ישראל באופני כביש ונג"ש.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג