חוויות ממסע לעתיד מתוק

למעלה מ- 1000 רוכבי אופניים השתתפו בארוע  האופניים "מסע לעתיד מתוק", שנועד להגביר את המודעות לסוכרת נעורים. מנכ"ל מיני-ישראל, אהוד גרוס: "אנחנו פותחים במסורת מפוארת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


למעלה מ- 1000 רוכבי אופניים השתתפו בארוע  האופניים "מסע לעתיד מתוק", שנועד להגביר את המודעות לסוכרת נעורים. מנכ"ל מיני-ישראל, אהוד גרוס: "אנחנו פותחים במסורת מפוארת"

מאת:עוז כרמל

כל התמונות ממסע לעתיק מתוק


למעלה מ-1000 רוכבים השתתפו היום (שישי) במסע אופניים ייחודי שנערך בשטח מועצת מטה יהודה, נועד להעלות את המודעות לסוכרת הנעורים, למחקר למציאת מרפא ולהקלה על חייהם של החולים. "אנחנו פותחים היום במסורת מפוארת", אמר לשוונג מנכ"ל מיני-ישראל, אהוד גרוס, והוסיף, "המסע הזה נערך בשלושה מסלולים – 12, 24 ו-36 קילומטרים. המייצגים כפולות של 12 זריקות ביום שהחולים במחלה נדרשים להזריק לעצמם".


אהוד גרוס מנכ"ל מיני ישראל / צילומים: עוז כרמל

בכניסה למיני-ישראל עמד דוכן לזיכרה של הילה אברמסון ז"ל, שנפטרה בגיל 32 בשל מחלת הסוכרת. איבריה נתרמו להשתלה והצילו את חייהם של ארבעה אנשים, לאחר שהוריה גילו כי הייתה חברה בקבוצת אדי בפייסבוק. רוכבים רבים התבוננו בתמונתה של הילה וקיבלו מן הסתם חיזוק נוסף לחשיבות תרומתם למלחמה בסוכרת הנעורים.

האירוע התקיים בפעם השלישית, אך לראשונה במתכונתו הנוכחית, בעקבות "דרך בורמה", הנתיב שפרץ את המצור הירדני על ירושלים בשנת 1948. "יש לרכיבה בשטח מורשת הקרב באזור הרבה ערך מוסף", אמרה אביבה יהוד-פירון, מארגנת האירוע מטעם האגודה לסוכרת נעורים, שהופתעה מההיענות הרבה למסע: "הזמנו 750 חולצות למשתתפים והן נגמרו. זה מעל ומעבר למצופה, זה ממש כיף לראות כאן כל כך הרבה רוכבים".


מתכוננים לזינוק

למירוץ הוזמנו להשתתף גם ילדים ממועדון הרכיבה של הכפר הערבי עין-רפא, שהוקם בעידודה של מועצת מטה יהודה. הילדים הנרגשים כבר לא התאפקו ופרצו את קו הזינוק עוד לפני צפירת הזמבורה המסורתית. 700 רוכבים נרשמו בהרשמה המוקדמת למירוץ, ביניהם גם קבוצת רוכבי טנדם, זוג אופניים כפול המאפשר לשני אנשים לדווש בו-זמנית.

בין הרוכבים ניתן היה למצוא את אור מקיבוץ חצרים, ילד ביישן וחמוד החולה בסוכרת נעורים, ומשתתף קבוע במירוצי אופניים. "זו לא פעם ראשונה שלי, השתתפתי בעוד מירוצים אבל אני לא זוכר איזה". "אנחנו כל שנה משתתפים במירוצי אופניים" סיפר אביו. "התחלנו עוד לפני שאור היה סכרתי, אחר כך התחברנו עוד יותר לאירוע הזה". המשפחה מחצרים הגיעה בהרכב מלא, כולל הסבא, ההורים וכל הילדים, כדי ללוות את אור ולבלות בעצמם מהאירוע המשפחתי.


הרוכבים מכפר עין-רפא

בסיום המירוץ הוגרלו פרסים בין המשתתפים, של חופשות סופשבוע זוגית באילת ובצפון הארץ, זוגות אופניים, שעוני ריצה וכדורגל חתום בידי שחקני נבחרת ישראל.


תמונות נוספות:


לא שוכחים את הילה אברמסון ז"ל


הכול ברוח טובה


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג