חברת נובו נורדיסק מצטרפת ל'אופניים לכולם'

חברת התרופות נובו נורדיסק ישראל הצטרפה כשותפה אסטרטגית לפרויקט "אופניים לכולם", ותסייע לאיגוד האופניים לשלב עוד אלפי ילדים בפעילות על אופניים תוך כדי הקניית ערכים חינוכיים של ספורט, בריאות, טבע וסביבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חברת התרופות נובו נורדיסק ישראל הצטרפה כשותפה אסטרטגית לפרויקט "אופניים לכולם", ותסייע לאיגוד האופניים לשלב עוד אלפי ילדים בפעילות על אופניים תוך כדי הקניית ערכים חינוכיים של ספורט, בריאות, טבע וסביבה

מאת:מערכת שוונג


חברת  נובו נורדיסק ואיגוד האופניים בישראל שמחים לבשר על הצטרפותה של חברת נובו נורדיסק כשותפה ראשית לפרויקט "אופניים לכולם". חברת התרופות הדנית נובו נורדיסק, המובילה בארץ ובעולם בתחום הסוכרת, שמה לה ליעד לפעול להעלאת המודעות למחלת הסוכרת המוגדרת כמגיפה עולמית ולדרכים למניעתה, בין היתר על ידי קידום ספורט ובריאות בקרב ילדי ישראל.

תמיכתה הכספית ועזרתם המקצועית של עובדי חברת נובו נורדיסק תסייע לאיגוד האופניים לעמוד ביעדים שהוגדרו לפרויקט ולשלב עוד אלפי ילדים בפעילות על אופניים תוך כדי הקניית ערכים חינוכיים של ספורט, בריאות, טבע וסביבה. כחלק מהשותפות החדשה יעבירו נציגי החברה הרצאות בריאות לילדים בפרויקט בנושאים כמו תזונה נכונה ובריאות.

חברת נובו נורדיסק מצטרפת בשותפות זו לשותפים הנוספים המאמינים בפרויקט והם: משרד התרבות והספורט והקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין.
אנשי איגוד האופניים, בוני אשל יו"ר האיגוד, אמיליו רוטמן מנכ"ל האיגוד ואייל הרשטיק מנהל הפרויקט: "אנו שמחים עד מאד על הצטרפות נובו נורדיסק כשותפים החדשים שלנו לקידום מטרתנו והיא העלאת כמה שיותר ילדים על אופניים. הכרנו בנובו נורדיסק אנשים נפלאים שבאמת מעוניינים לקדם את תרבות הספורט והבריאות בקרב ילדים ונערים ואנו בטוחים כי יחד ובפעילות משותפת נעשה זאת"

לארי אדלסון, מנכ"ל נובו נורדיסק: "קידום המודעות למניעת מחלת הסוכרת הינה אחת מהמטרות של החברה,  בין היתר באמצעות קידום אורח חיים בריא, הכולל פעילות ספורטיבית ומחנכת. אנו גאים להצטרף למשרד התרבות והספורט והקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין כנותני חסות אסטרטגיים ומאמין שביחד נוכל להגביר את המודעות הכלל ארצית ולהרחיב את פעילות הפרויקט לחלקים נוספים ברחבי הארץ."

אירוע ההשקה של השותפות התקיים בפארק הירקון בשיתוף עובדי החברה ומשפחותיהם, אנשי איגוד האופניים , מועדון רוכבי שמשון מבית שמש.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג