זה בדיוק הדברים "הקטנים" שדופקים לכם את הכל

היו לי מספר שיחות מעניינות השבוע. "כל דבר הוא טוב לגוף לפעמים","אבל רק אכלתי אחד","פעם ב.. לא יכול להזיק". נשמע לכם מוכר? זה גרם לי לחשוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היו לי מספר שיחות מעניינות השבוע. "כל דבר הוא טוב לגוף לפעמים","אבל רק אכלתי אחד","פעם ב.. לא יכול להזיק". נשמע לכם מוכר? זה גרם לי לחשוב

מאת:רובין יפים


לקוחה סיפרה לי לפני מספר ימים שהיא קנתה מארז של חברת מזון המכיל המון סוגי שוקולדים קטנים. היא אמרה "לא נורא, אני אוכל רק אחד ביום". בהתחשב בכך שהיא בעלת משקל עודף ונמצאת כבר מספר חודשים בתהליך הרזיה וחיטוב ומשקיעה ממיטב כספה על מנוי בחדר כושר, אימון אישי, זמן וזיעה, לא יכלתי להחליק לה את זה. אלו הם בדיוק מסוג הדברים הקטנים שאנשים נופלים בהם.

ממוצע ערך קלורי לחטיף שוקולד ("קטן"):

מיני פסק זמן = 110 קלוריות

מיני מקופלת = 98 קלוריות
מיני כיף כף = 91 קלוריות
משולש טובלרון = 105 קלוריות
קובית שוקולד = 25 קלוריות

בארבעת החטיפים הראשונים ממוצע כפיות הסוכר הוא כ- 4 כפיות סוכר לחטיף!

עכשיו תזכרו שהחטיפים בחבילה הם ממש לא "מיני".. ממוצע כל חטיף עומד על 8 כפיות סוכר!
בחישוב פשוט של כ- 8 כפיות סוכר ביום, 240 כפיות סוכר בחודש, מגיעים לצריכה קלורית עודפת של כמעט 1000 קלוריות. עכשיו מילא העודף היה מגיעה מחלבון אבל סוכר הולך ישר לבטן..

ירידה בשומן היא עסק רציני הדורש התייחסות רצינית על מנת לקבל תוצאות מרשימות. לעיתים קרובות מדי אני רואה אנשים נכשלים בתהליך בגלל דברים "קטנים" אז אני מקווה שפוסט זה ייתן לכם איזשהו מושג.

זוהי טבלה המראה צריכה שבועית של אוכל מערבי, שלדעתי אפילו שמרנית מעט. קחו בחשבון שזו רק רשימה חלקית של דברים שעלו לי בראש בתור "הדברים הקטנים" שעלולים להתווסף לתזונה היומית.


הכנסה קלורית שבועית:

זוהי ההכנסה קלורית השנתית של "הדברים הקטנים". אל תגידו "אבל אני לא אוכל ככה כל שבוע". זוהי טבלה מצומצמת ושמרנית ביותר המבוססת על יומני אכילה של לקוחות שונים, בעלי רקע שונה, של למעלה מ3 שנים.

הכנסה קלורית שנתית:

איך זה בתור "אבל אכלתי רק קצת"? בחישוב שנתי, בהתחשב במהי ההערכה של ק"ג שומן כערך קלורי, תעלו יותר מ10 ק"ג של שומן בטני. בשנה אחת בלבד.

*במהלך תקופה זו, ,תאכלו יותר מ10 חבילות סוכר.

יכול להיות באמת חשוב לחשוב על "הדברים הקטנים" אם שינוי הרכב גופכם חשוב לכם!

צילום שער: M0tty

צילום שוקולדים: Rama


רובין יפים – מאמן כח וכושר לספורטאים, מומחה לחיזוק ושיפור ביצועים ספורטיביים. בוגר וינגייט.
הבלוג של רובין יפים כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג