הרוכבת קייטי הול שברה את שיא העולם לנשים ב"אוורסטינג"

ספורטאי סבולת שונים ממשיכים לשבור שיאים באתגרים אישיים ועכשיו הגיע תורה של הרוכבת האמריקאית שטיפסה לגובה מצטבר של 8,848 מטרים בקצת יותר מ-10 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קייטי הול רוכבת אופניים אמריקאית

תקופת הקורונה גורמת לספורטאי סבולת רבים לבצע אתגרים אישיים שונים ואקסטרימיים ברחבי העולם וזה בדיוק מה שעשתה רוכבת האופניים האמריקאית קייטי הול, ששברה בסוף השבוע את השיא העולמי לנשים ב"אוורסטינג" בזמן הקצר ביותר.

ניפצה את השיא הקודם. קייטי הול (במרכז) | צילום: Ray Rogers

עוד כתבות בנושא 
בצרפת יעודדו אזרחים לעבור לרכיבה על אופניים
כיצד אימוני כוח משפיעים על רוכבי אופניים?
תאריכים חדשים לג'ירו ד'איטליה והוואלטה

"אוורסטינג" זו רכיבה לטיפוס מצטבר של 8,848 מטרים שזהו גובהו של הר האוורסט הגבוה בעולם. הול בת ה-33 שרוכבת בקבוצה ההולנדית המקצוענית "בואלס-דולמאנס" הצליחה לבצע את האתגר המטורף הזה בזמן של 10 שעות ודקה אחת ושברה בשעתיים וחצי את השיא הקודם לנשים שהיה שייך לאליס תומסון הבריטית.

הול בחרה בעלייה שנקראת "בוני דום" ליד סנטה קרוז בקליפורניה, שזו עלייה של 3.8 קילומטרים עם שיפוע ממוצע של 8.8 אחוז. כדי לבצע את אתגר ה"אוורסטינג" היא היתה צריכה לעלות ולרדת אותה 27 פעמים וזה אומר מרחק מצטבר של 197 קילומטרים.

הול ביצעה את האתגר הזה כתמיכה במאבק נגד הקורונה בארצות הברית. אגב, מספר ימים לפני כן הרוכב האמריקאי קיגן סוונסון שבר את השיא העולמי הבלתי רשמי לגברים ב"אוורסטינג" אחרי שעשה את זה ב-7 שעות ו-40 דקות ביוטה שבארצות הברית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג