הסרטון שהצית גל שמועות: האם יוסיין בולט בדרך לקאמבק?

סרטון בו שיאן העולם הג'מייקני נראה מתאמן ברצינות הפך לוויראלי ואוהדיו כבר מפנטזים על חזרה למסלול. ינסה את מזלו על המסלול במשחקים האולימפיים בפריז בגיל 37?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוסיין בולט | צילום: Fernando Frazão, Wikimedia

האיש המהיר בעולם יוסיין בולט עורר גל של שמועות בקרב אוהדי האתלטיקה בכל העולם עם סרטון ששיתף ברשתות החברתיות והעלה את השאלה – האם הוא בדרך לקאמבק היסטורי אל המסלול, אולי כבר בדרך למשחקים האולימפיים בפריז 2024?

בסרטון, שהפך כמובן לוויראלי עם מאות אלפי לייקים, תגובות ושיתופים, נראה בולט באימון מדרגות אינטנסיבי באצטדיון האתלטיקה. באימון הוא מטפס במעלה היציע בספרינט ונראה כמתאמץ במיוחד כאשר ברקע השיר "בלתי ניתן לעצירה" (Unstoppable), שהוא מבצע בעצמו יחד עם הזמר D-Major.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Usain St.Leo Bolt (@usainbolt)

בצמוד לסרטון הוסיף בולט את הכיתוב: "מה שעברנו הוא יותר ממה שהלשון יכולה לספר", עם ההאשטגים "בלתי ניתן לעצירה" ו-"נולדתי לוחם". למי שעוקב אחרי בולט ברשתות החברתיות זה נראה חריג במיוחד, שכן הוא בעיקר נוהג להעלות שם תמונות וסרטונים מאירועים חברתיים או שיתופי פעולה מסחריים.

בולט חגג באוגוסט האחרון 37 ולא התחרה על המסלול כבר מ-2017. הוא זכה לאורך הקריירה ב-8 מדליות זהב אולימפיות, כולל שני טריפלים (בייג'ין 2008, לונדון 2012 וריו 2016) בספרינטים ל-100 ול-200 מטר ועוד דאבל בשליחים 4X100 מטר עם ג'מייקה (שהיה טריפל במקור, אך אחת ממדליות הזהב נפסלה בעקבות שימוש בחומרים אסורים של חברו לרביעיית השליחים נסטה קרטר).

יוסיין בולט. אין עוררין | צילום: Shutterstock

בנוסף, הוא זכה ב-14 מדליות באליפות העולם באתלטיקה, מהן 11 מזהב, והוא עדיין מחזיק בשיא העולם ב-100 מטר (9.58 שניות), 200 מטר (19.19 שניות) ובשליחים 4X100 מטר (36.84 שניות). לאחר פרישתו ניסה את מזלו גם כשחקן כדורגל לתקופה קצרה בליגה האוסטרלית ב-2018, שיחק במשחק הכוכבים באולסטאר ה-NBA ואפילו קיבל הצעה לשחק בקבוצת קריקט מקצוענית.

קשה לראות את בולט מתחרה על מדליית זהב אולימפית נוספת, כשכעת הספרינטר המוביל בעולם הוא נואה ליילס האמריקני, אלוף העולם הטרי ב-100 וב-200 מטר. לא מן הנמנע שמדובר בתעלול יחצ"ני (אולי לקידום השיר של בולט שברקע של הסרטון), אולם גם אם כן, עצם הרעיון מצית את הדמיון וגורם לעניין רב באתלטיקה העולמית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג