המשלחת לטראנסאלפ ממשיכה להצטייד

רוכבי הטראנסאלפ מצטיידים במשקפי רכיבה של בולה ושעוןGPS  המאפשר מעקב אחר הרוכבים בזמן אמת לאורך מסלול הרכיבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רוכבי הטראנסאלפ מצטיידים במשקפי רכיבה של בולה ושעוןGPS  המאפשר מעקב אחר הרוכבים בזמן אמת לאורך מסלול הרכיבה

מאת:שוונג תקשורת

לאחר הצטרפותן של חברת דואר ישראל, אמישרגז, פוינטר, מצמן מרוץ, מדיקס ועוד, למשלחת הרוכבים לטור טראנסאלפ הצטרפה היום גם חברת ד.א סוכנויות יבואני משקפי השמש "bolle" כנותנת חסות לנבחרת הישראלית לטראנסאלפ.

 

כל רוכב מקבוצת הטראנסאלפ, קיבל מתנה – משקפיי בולה מדגם MicroEdge בשווי 850 ש"ח וחלקם יצוידו בשעון GPS  מדגם GMU מתנת פויינטר איתור ומיגון רכב מבית שגריר וארוטל המאפשר מעקב בזמן אמת על מסלול הרכיבה בארץ ובעולם.

משפחות הרוכבים וכל מי שיהיה מעוניין לעקוב בזמן אמת אחר מיקומי הרוכבים, יוכלו לעשות זאת באמצעות כניסה לאזור ה"טראנס-אלפ" באתר פוינטר ואיתור מיקומי וקצב רכיבות אנשי הנבחרת – און ליין.

המשלחת הישראלית עולה צפונה בסוף השבוע הקרוב, למחנה אימונים בחרמון וברמת הגולן, שם יתאמנו בהר הגבוה בישראל וכן יעברו סדנאות טיפול במצבי לחץ , עם פסיכולוג הספורט אבי פירוז, המלווה את הנבחרת בשלבי האימונים וכן בתחרות עצמה.

כאמור, לראשונה יוצאת קבוצה ישראלית מסודרת לתחרות הטראנס-אלפ, היא מורכבת מרוכבים בעלי יכולות וקישורי רכיבה ברמות שונות ונדרש מאמץ לא פשוט להכין את הקבוצה לתחרות האתגרית מהקשות בעולם.

עוד על המשלחת הישראלית לטראנס אלפ – כאן

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג