המקצים החדשים, הפסטיבל למשפחות ו"מלך ומלכת העלייה": כל הפרטים על מרוץ אייל 2023

בפעם ה-22, המרוץ לזכרו של אייל שמואלי ייערך ברמת השרון ב-11 בנובמבר, עם מסלולים ייחודיים לכל הרמות והגילים, המשלבים ריצת כביש עם ריצה בשדות ובמטעים של העיר. כל הפרטים על ה"מרוץ המשפחתי של ישראל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק מרוץ אייל | צילום: רונן טופלברג, באדיבות מרוץ אייל

יש מרוצים שחוזרים אליהם בכל שנה, ומרוץ אייל הוא בדיוק כזה. השנה ייערך המרוץ בפעם ה-22, ביום שבת, 11 בנובמבר. המרוץ המסורתי נערך לזכרו של אייל שמואלי ומתקיים בכבישי ושדות רמת השרון.

אלפי משתתפים מכל קצוות הארץ פוקדים את המרוץ מדי שנה ונהנים ממסלול המשלב ריצת כביש אורבנית, לצד ריצה בשדות ובמטעים של רמת השרון. בנוסף לריצה, נהנים המשתתפים מפסטיבל תרבות וספורט לכל המשפחה. במסגרת ה"מרוץ המשפחתי של ישראל", המארגנים פועלים במטרה לעודד אורח חיים ספורטיבי בקרב ילדים, בני נוער, צעירים ומבוגרים מרחבי הארץ ולקדם מצוינות בקרב צמרת הרצים הבכירים אשר לוקחים חלק באירוע.

מרוץ אייל | צילום: רונן טופלברג, באדיבות מרוץ אייל

רצים ברמות שונות ובגילאים שונים ימצאו מגוון מסלולים, בהם מקצה הדגל ל-15 ק"מ, התוספת החדשה של מרוץ ל-10 ק"מ, וכן מסלולים ל-5 ק"מ, מסלול תחרותי לילדים של 2 ק"מ, ריצה עממית של 2 ק"מ למשפחות, 5 ק"מ הליכה תחרותית ואפילו מקצה פעוטות של 200 מטר.

אחת האטרקציות המרתקות במהלך המרוץ היא תחרות "מלך ומלכת העלייה". העלייה המפורסמת של מרוץ אייל מגיעה בתזמון קריטי לקראת סוף המסלול של 15 הק"מ, בקילומטר ה-13. במסגרת תחרות, יוצבו שערי כניסה ויציאה לקטע העלייה, שערים ושטיחי מדידת זמנים, DJ ומתופפים ירימו את האנרגיות לאורך העלייה ויסייעו לרצים להפוך את האתגר לחוויה, כשמלך ומלכת העלייה יוכרזו בסיום וכל המשתתפים יוכלו לבחון את תוצאותיהם בקטע זה בהשוואה לרצים אחרים. בנוסף, 100 הרצים והרצות הראשונים יזכו בקפוצ'ון איכותי של חברת HOKA, שיסמל את השתייכותם ל-100 רצי העלית המהירים של מרוץ אייל.

מרוץ אייל | צילום: רונן טופלברג, באדיבות מרוץ אייל

המרוץ מאורגן על ידי זהבה שמואלי, ספורטאית אולימפית, אלופה ושיאנית ישראל בריצות למרחקים בינוניים וארוכים, אשר ייצגה את ישראל בתחרויות רבות ברחבי העולם, ביניהן המשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס (1984).

המרוץ  נערך לזכרו של אייל שמואלי, בנם של זהבה וצביקה שמואלי, אח לטל וכנרת שנפטר בטרם עת מדום לב. אייל עסק בריצה רוב חייו וגדל באווירה של ספורט; כילד היה מגיע לתחרויות בהן השתתפה אמו, כנער היה חבר בנבחרת הריצה של תיכון רוטברג ובמסגרת שירותו הצבאי שימש כמדריך כושר קרבי בחטיבת גולני. בשנת 1991 סיים את המרתון הראשון שלו, מרתון טבריה. מרוץ אייל מנציח את אהבתו של אייל לריצה ואת האנרגיה והשמחה שאפיינו אותו בחייו.

ההרשמה המוקדמת מסתיימת הלילה (בין חמישי לשישי), להרשמה ולפרטים נוספים לחצו כאן.

מרוץ אייל | צילום: רונן טופלברג, באדיבות מרוץ אייל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג