הלך לעולמו מאמן ושופט האתלטיקה דוד אפרימי

האתלטיקה הישראלית מרכינה ראשה על לכתו של מי שהיה במשך שנים כמזניק המוביל בתחרויות בארץ וזכה בתואר עמית כבוד של התאחדות האתלטיקה האירופית. באיגוד האתלטיקה הספידו: "מעמודי התווך של הענף, אבידה גדולה לכולנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דוד אפרימי | צילום: אור מורג

שופט ומאמן האתלטיקה הוותיק דוד אפרימי הלך אמש (חמישי) לעולמו, בגיל 87. אפרימי עלה לישראל מגאורגיה וגידל כמאמן דורות של אתלטיות ואתלטים, ובהמשך תפקד במשך שנים ארוכות כמזניק של תחרויות האתלטיקה בישראל, בהן אליפות ישראל וכן תחרויות בינלאומיות.

בשנה שעברה זכה להוקרה על תרומתו רבת השנים לקידום לטיפוח האתלטיקה בישראל מהתאחדות האתלטיקה האירופאית ובתואר "עמית כבוד" של האתלטיקה הישראלית לשנת 2020. הוא גם היה ידוע כאוהד אמיתי של הענף שנכח באינספור תחרויות בכל רחבי העולם ואסף סיכות וסמלים רבים מהתחרויות השונות בהן ביקר.

באיגוד האתלטיקה הספידו את אפרימי: "איגוד האתלטיקה מרכין ראש בעקבות פטירתו של דוד אפרימי. איש אתלטיקה בכל רמ"ח איבריו, עמית כבוד של התאחדות האתלטיקה האירופית והאיגוד הישראלי, מאמן ומזניק שנים רבות, שתרם ופעל למען האתלטיקה הישראלית.

גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה: "דוד היה אחד מעמודי התווך של האתלטיקה הישראלית. פעל למען אתלטים רבים בענף ולקח חלק בתפקידים שונים לקידום האתלטיקה. דוד היה איש יקר, צנוע ונעים הליכות, שכל מי שהיה בסביבתו זכה ללמוד ממנו רבות. אבידה גדולה לכולנו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • Asaf Cohen הגיב:

    איש ענק,
    מהרגעים הראשונים שלי בעולם האתלטיקה בשנות השמונים המאוחרות, דוד היה שם, מבט מחויך שהשרה על בטחון מהרגע הראשון.
    תמיד שמחתי לראות את דוד באזור האצטדיון, אכן עמוד תווך.
    תהיה מנוחתך עדן

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג