הושלמה בניית מסלול פאמפטרק אופניים חדשני הראשון מסוגו ברואנדה

למעלה מ-1,200 אוהדים מישראל ורחבי העולם שתרמו ביד נדיבה סייעו להפוך חלום למציאות עבור ילדי רואנדה עם השלמת בניית מתקן פאמפ טרק האופניים הראשון במדינה האפריקנית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הפאמפטרק שבנייתו הושלמה | צילום: באדיבות ישראל פרמייר טק

בניית המתקן החדשני מהטובים בעולם שיאפשר לאלפי ילדים ובני נוער מחבל בוגאסרה ומרואנדה כולה להתאמן וליהנות ממה שהיה עד היום נחלתם של קהילות פריבילגיות במדינות מפותחות – הושלמה בימים האחרונים במסגרת פרויקט מיוחד שמובילה קבוצת האופניים המקצוענית "ישראל פרמייר טק".

הפרויקט שם לו למטרה להקים מרכז אופניים ראשון מסוגו בחבל בוגאסרה שברואנדה עבור עשרות אלפי ילדים ובני נוער שלרובם המוחלט אין אפילו זוג אופניים לרפואה.

הקבוצה הישראלית השיקה קמפיין גיוס כספים חובק עולם במהלך הטור דה פראנס האחרון והצליחה לגייס יותר מרבע מיליון יורו למימון הקמת שני מתקנים ראשונים – הפאמפ טרק שבנייתו הושלמה אתמול על ידי צוות החברה השוויצרית המובילה בעולם "וולו סולושנס" – ומסלול מרוצים ואימונים שבנייתו תחל בקרוב כדי להשלים את "מגרש החלומות".

בעלי הקבוצה סילבן אדמס ורון בר און שתרמו ביד נדיבה בעצמם הודו לאוהדים על תרומתם: "בלעדיכם זה לא היה קורה", אמר אדמס, "אתם האוהדים הטובים בעולם".

בשורה של שינוי עבור החבל כולו ברואנדה | צילום: באדיבות ישראל פרמייר טק

בר-און: "זה הצעד הראשון להגשמת החלום להעניק לילדי רואנדה את מה שכל כך מגיע להם".

מושל חבל בוגאסרה ריצ׳ארד מוטאבאזי: "זוהי בשורה של שינוי עבור החבל כולו. אני מאמין שהפרויקט הזה יתן הזדמנות לצעירים רבים לרכוב , ללמוד , ולהשפיע משמעותית על עתידם".

הקבוצה הישראלית שכבר אימצה ואימנה בשנתיים האחרונות את קבוצת הנשים הראשונה ברואנדה, מתכננת לספק אופניים ולפתוח בתכנית הדרכה כדי שאלפי ילדים ובני נוער יוכלו לרכוב במתקנים המוקמים למענם.

הרוכב הישראלי המקצועני גיא שגיב שעתיד לחנוך את המתקנים לפני טור רואנדה הקרוב אמר אתמול: "ביקרתי בכפרים האלה ולא אשכח איזה אושר גרמנו כשהענקנו לילדים אופניים. עכשיו, כשיש להם מתקן מופלא שנראה כמו רכבת הרים שהוקמה להם בחצר האחורית – אני יכול רק לדמיין איך הם מרגישים. החלום הופך למציאות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג