הוקמה קבוצת רכיבת אופניים לבנות בלבד

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק




יושבת בחורה בביתה ומהרהרת ברעיון הקמת קבוצת רכיבת אופניים לבנות .

בשלב בו רוב הרעיונות נשטפים עם המים, נרדמים בלילה או נדפים אל על עם צלצול הטלפון החליטה המהרהרת, הדס אדלר שמה לא לזנוח אותו הפעם.



זה כמה חודשים שהיא משכימה קום בכל יום ויוצאת לבדה לרכיבת 40 קילומטר בכביש בקצב אישי. בסופי שבוע מצטרפים אליה כמה רוכבים נוספים אותם היא מלקטת באמצעות הפורום ויחדיו הם עושים דרכם לכיוון זכרון, מטפסים במעלה ההר, עצירה בבית הקפה וחזרה הביתה. שגרה.



רעיון הקמת הקבוצה נועד לצרף (לשאוב) בנות חדשות למעגל הרוכבות המצומצם בארצינו וליצור קבוצה שלא תחוש מאוימת לרכב עם ה"בנים מהירים" ומשם… מי יודע לאן תוביל הדרך.



כאמור הרעיון רקם עור וגידים ומהר מהצפוי (למעשה תוך ימים ספורים) היו בידיה של הדס כ-20 שמות. בהמשך פנתה הדס אל יובל גולן ויאיר בן עמי מנהלה ומאמנה של קבוצת מגידו (לשעבר חוף כרמל מגידו) בהתאמה והציעה להם לאמן את הקבוצה החדשה.
גולן את בן עמי היו מעט ספקנים בנוגע להקמת הקבוצה אך שתפו פעולה.



תאריך האימון הראשון נקבע, יום שישי 15 בנובמבר שעה 0900 בבוקר.

כמה מהבנות הרשומות יגיעו? אם בכלל? החלטתי לראות במו עיני.



רישמו לעצמכם, ב-15 בנובמבר התייצבו בדרייב אין תל אביב, 15 בנות מה שהופך אותן מייד לאחת מקבוצות הרכיבה הגדולות בארץ.


לבושות ע"פ צו אופנת האופניים האחרונה נעמדו הבנות בשורה ושמעו סקירה קצרה מפי מנהל הקבוצה, יובל גולן אשר פירט בקצרה את מטרת הקבוצה – שיפור מיומנויות הרכיבה והנאה. אימון שבועי, שעה וחצי אורכו לא יזניק אף אחת מהבנות לאולימפיאדה הקרובה באתונה אך אפשרויות קידום ופיתוח בהחלט קימות ויפורטו בהמשך.


אחריו לבמת הנאומים עלה המאמן יאיר בן עמי. נאומים חוצבי להבות לא נישאו שם והבנות חיש קל נדרשו לעלות על המסלול ולהתחיל לדווש.

מטרת האימון היום: שיפור תנוחת רכיבה, טכניקת רכיבה וטיפים נוספים.



הדס אדלר בסובב כנרת. באימון הראשון היתה מרוצה יותר

צוות המאמנים ניגש מייד לעבודה וכזאת מסתבר היתה בשפע.

בן עמי עלה על המסלול וכאשר הוא רוכב כל פעם ליד רוכבת אחרת הוא החל מתקן את תנוחות הרכיבה של הבנות. רובם מסתבר רכבו לא נכון. היו שרכבו גבוה מידי, קצר מידי ובדופק מהיר מידי עם סל"ד נמוך ועל פלטה גדולה. בקיצור כח רב יצא מרגליהן החלקות של עלמות החן אך לא עבר לכביש.

בעמדת הטיפולים עמד יובל גולן עם מפתח אלן ומברגים ועסק בהגבהת / הנמכת האופניים והתאמתם לרוכבות עליהן. 90 הדקות שהוקצו לאימון היום לא הספיקו למאמנים שהקפידו באמת לתת יחס אישי לכל רוכבת ורוכבת. למקופחות הובטח כי השלמת הטיפול תעשה בפעם הבאה.



עד כמה הקבוצה אינה הומוגנית אפשר היה לראות במהלך הרכיבה. אמנם הרכיבה אינה זרה לבנות ואת גלגלי העזר לא פרקו אתמול, אך עדיין חלק מהרוכבות רכבו חזק ומהר וחלקם העדיפו בשלב זה לקבל יעוץ בצד המסלול. מה שמוכיח כי עם עברת את תנאי הסף – רוכבת ממין נקבה ואת מצוידת בזוג אופניים (כביש או הרים) את מתאימה.
גילאי הבנות נע בין 24 ל-40 פלוס. כמה מהבנות באות מענף הטריאתלון או מעונינות להגיע לשם.



ומה לגבי הפוטנציאל? בן עמי נזהר מלענות ישירות לשאלתי ולהתייחס לקבוצה החדשה אך לדבריו הפוטנציאל הטמון בנשים גדול יותר ויש בהחלט אפשרות לקדם רוכבות (כדוגמת שני בלוך ולורי קופנס) לרמות האירופאיות הגבוהות.



מה הלאה?

עם סיום האימון התרכזו הבנות בנקודת היציאה, קיבלו שאלון להתאמת אימון עתידי ושאלו שאלות. קבוצת הבנות של הדס תהיה השלוחה הדרומית של קבוצת מגידו ותתאמן בשלב הראשון פעם בשבוע במסלול הסגור בדרייב אין (מסלול שהוכשר במיוחד לרכיבת אופניים).

גשם אגב לעולם אינו דוחה אימון אופניים לדברי המאמן.

תמורת 150 ש"ח בחודש הבנות יהנו מביטוח, חברות באיגוד האופניים, הטבות במסגרת הקבוצה ועוד. מסלולי אימון נוספים יעשו בשלב זה עם הקבוצה האם בצפון ובתשלום נוסף.



איך היה? נראה בשבוע הבא. ע"פ תגובות הבנות עושה רושם שיש לקבוצה פוטנציאל גבוה.




קבוצת הבנות של הדס (חלק מקבוצת מגידו) – אופניים (בנות בלבד)

מטרה: שיפור מיומנות, fun.

איפה נפגשים? דרייב אין ת"א (צמוד למגרשי התערוכה החדשים, תחנת רכבת האוניברסיטה).

מספר אימונים שבועיים? 1 (ניתן להוסיף – ראי למעלה)

משך אימון: שעה וחצי.

רמה: כל הרמות.

אופניים: הרים וכביש (הרכיבה בכביש).

מחיר: 150 ש"ח לחודש (כולל ביטוח, חברות באיגוד האופניים ועוד).

אנשי קשר:

מנהל הקבוצה: יובל גולן

מאמן: יאיר בן עמי

יזמית ומפיקה ראשית: הדס אדלר וניתן להשיגה בטלפון 051-442393.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג