הופעה פושרת לנבחרת בטור בהולנד

נבחרת הנוער של ישראל באופני כביש חזרה השבוע מטור חשוב של שלושה ימים בהולנד - Van Axel. הרוכבים הישראלים לא בלטו במיוחד וזאת גם בגלל מספר התנגשיות בין הרוכבים שהתרחשו על במסלול. הטור כלל 3 קטעי כביש וקטע נג"ש אחד, סך הכל - 325 ק"מ  
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


נבחרת הנוער של ישראל באופני כביש חזרה השבוע מטור חשוב של שלושה ימים בהולנד – Van Axel. הרוכבים הישראלים לא בלטו במיוחד וזאת גם בגלל מספר התנגשיות בין הרוכבים שהתרחשו על במסלול. הטור כלל 3 קטעי כביש וקטע נג"ש אחד, סך הכל – 325 ק"מ
 

מאת:שוונג תקשורת


בסוף השבוע האחרון (22-24/5) השתתפה נבחרת ישראל לנוער באופני כביש בטור בינלאומי בהולנד, הטור כלל 3 קטעי כביש וקטע נג"ש אחד, סה"כ 325 ק"מ. המרוץ נחשב אחד מהמרוצים הקשים בעולם לנוער והינו חלק מהסבב העולמי של ה – UCI לנוער, מנצחי קטעים כגון טום בונן וניקולה ג’לברט השתתפו בו ונהיו לרוכבים המובילים בעולם.


טל גבאי בנג"ש

השתתפות בטור הינה חלק מהכנות נבחרת ישראל בכביש לקראת אליפות אירופה בבלגיה שתתקיים בחודש יולי. בטור השתתפו נבחרות לאומיות ממספר מדינות מובילות: שוויץ, בלגיה, פולין, קזחסטן, נורווגיה, הולנד, גרמניה, אנגליה, ארה"ב, סרביה ואוסטריה, כמו כן השתתפו בטור קבוצות ברמה הגבוהה ביותר ממספר מדינות שכנות. סך הכל השתתפו 33 קבוצות שהורכבו כל אחת מ –  6 רוכבים ו-3 אנשי צוות, וינקו כ- 200 רוכבים.

בתוך המרוץ עצמו נערכו עוד 7 מרוצים בקטגוריות שונות: הרוכב הצעיר, מוביל הטור, מלך הספרינטים, מלך ה – PAVE, מלך העליות ועוד, בסוף כל שלב הוענקו חולצות לרוכבים המובילים. הנבחרת הישראלית כללה 6 רוכבי נוער, 5 מהם התחרו גם בטור פולין בתחילת חודש מאי:
יואב בר – מסטרס חיפה
טל גבאי – TNT
יובל דולין – TACC
אורי ספקטור – VCI
דביר מור – TNT
נועם בורשטיין – 500 וואט (מגיע מבלגיה שם הוא רוכב עם מועדון בלגי)
צוות הנסיעה: דוד רזניק – מאמן הנבחרת
גל סבדלוב – מכונאי הנבחרת ועוזר מאמן

מבחינה מקצועית השלבים אופיינו בקצב גבוהה ביותר מן הזינוק עקב מרוץ טקטי ביותר שהובילו הנבחרות המובילות, בשעה הראשונה של כל שלב ניתן היה לראות מהירות ממוצעת של מעל ל- 44 קמ"ש וזאת למרות הרוחות החזקות שמאפיינות את האזור, הפניות הרבות שמתחו את הפלוטון על פי מיתר ארוך וכן קטעי ה – PAVE שדאגו המארגנים להוסיף למסלול. כמו כן, עקב אופיו ה"עצבני" של המרוץ התרחקו נפילות רבות כבר מן הק"מ הראשון של כל שלב וחלק מרוכבינו היו גם הם בנפילות ההמוניות. את הטור כולו סיימו רק 73 רוכבים מתוך כ- 200 שזינקו (36%) מה שמעיד על קצב גבוה במיוחד בשנה זו, למרות שזינקו כ- 33 נבחרותקבוצות, רק כ- 15 דורגו לאחר השלב הרביעי (יש צורך במינימום 3 רוכבים מדורגים לכל נבחרת בכדי להיכנס לדירוג).


אורי ספקטור

רוכבי הנבחרת רכבו היטב והתברגו מדי יום בפלוטון השני והשלישי ולעיתים מאחור, בלטו תוצאותיהם של יובל דולין שסיים במקום ה- 66 בשלב השלישי בפלוטון הראשון וקיבל את זמן המנצח, שלב זה אופיין ב-7 קטעי PAVE וכן בגשם שלא פסק בכל מהלך המרוץ. כמו כן, בלטה תוצאתו של יואב בר בשלב הרביעי  – מקום 59 מתוך 150 מזנקים באותו הבוקר ו – 73 שסיימו את השלב האחרון! זהו השלב הקשה במרוץ שכלל 12 עליות מהקשות בבלגיה והמפורסמת בהן היא ה – Kopenberg  מה – Tour De Flanders.

תוצאתו של יואב בר צוינה לטובה על ידי מארגני המרוץ והם התרשמו לטובה מן הרמה של הרוכבים הישראלים, המארגנים הדגישו כי גם בשנה הבאה הם ישמחו לראות את נבחרת ישראל משתתפת במרוץ בפעם ה-29 לקיומו.
 
תוצאות לפי קטעים:
1. קטע 1 כביש –  109.1 ק"מ-  מנצח 02:34:59 , מהירות ממוצעת 42.5 קמ"ש. 
* קטע מישורי כולל 7 קטעי PAVE
יואב בר –          מקום 125
טל גבאי –          מקום 130
אורי ספקטור –   מקום 131
יובל דולין –       מקום 142
דביר מור –        מקום 149 * היה מעורב בנפילה לאחר כ-8 ק"מ
נועם בורשטיין – מקום 151 * היה מעורב בנפילה לאחר כ-20 ק"מ

2. קטע 2 נג"ש – 7.8 ק"מ-  מנצח 00:09:38 מהירות ממוצעת 48.5 קמ"ש.
* קטע נג"ש מישורי
יואב בר –          מקום 129
נועם בורשטיין – מקום 145
יובל דולין –       מקום 148
דביר מור –        מקום 151
טל גבאי –         מקום 154
אורי ספקטור –  מקום 158

3. קטע 3 כביש – 104.3 ק"מ-  מנצח 2:28:13 מהירות ממוצעת 42.2 קמ"ש. 
* קטע מישורי כולל 5 קטעי PAVE
יובל דולין –      מקום 66
טל גבאי –        מקום 130
אורי ספקטור – מקום 132
דביר מור –      מקום 142
יואב בר –        מקום 144
נועם בורשטיין – לא סיים עקב התרסקות ופינוי למרפאה ע"י הצוות הרפואי

4. קטע 4 כביש -104.4 ק"מ-  מנצח 2:41:54 מהירות ממוצעת 38.7 קמ"ש
* קטע עליות שכלל 12 עליות באורך 500 -1000 מטר עם שיפועים שנעו בין 6% ל- 14%
             כמו כן אופיין קטע זה בפורשים רבים ורק 73 סיימו את הקטע מתוך 150 שזינקו.
יואב בר –         מקום 59,  דירוג כללי בטור – מקום 73
אורי ספקטור –   לא סיים
יובל דולין –       לא סיים
דביר מור –        לא סיים
טל גבאי –         לא סיים
נועם בורשטיין – לא זינק
————————————————–
תמונות: איגוד האופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג