הגלובוס הירוק מוענק לישראל בשביל אופניים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג




ביום ה' 5.6 בשעה 18:15 יתקיים טקס הגלובוס הירוק– האירוע השנתי של ארגוני הסביבה בו יוענקו אותות למצטיינים בפעילות למען הסביבה. השנה ארגון ישראל בשביל אופניים והעומד בראש, יותם אביזוהר יזכו לאחוז בפסלון הירוק







תחרות אות הגלובוס הירוק
לשנת 2008, מוענקים על-ידי ארגוני הסביבה על מצוינות בפעילות למען הסביבה בממשל, במגזר העסקי ובחברה האזרחית. התחרות מתקיימת זו השנה החמישית ברציפות. את תחרות "הגלובוס הירוק" מארגן ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל "חיים וסביבה". עם פתיחת התחרות התריעה עו"ד אלונה שפר, מנכ"ל חיים וסביבה, כי למרות המודעות הגוברת לנושאי הסביבה, ישראל עודה מפגרת בהכרת חשיבותו של הנושא הסביבתי לקידום טכנולוגיות ועסקים.

לדברי עו"ד שפר, במרכזה של תחרות "הגלובוס הירוק" יעמדו מי שהובילו בשנה האחרונה תהליכים של שינוי למען הסביבה בפעילות ציבורית, עסקית או התנדבותית. בתחרות קיימת קטגוריה מיוחדת של "יזמות עסקית ירוקה", המיועדת לחברות המשלבות נושאי סביבה בליבה העסקית שלהן. בתחרות יוענק גם אות "הגלובוס השחור" – ציון לגנאי של הגורם שפגע השנה באופן מיוחד בסביבה.

אות הגלובוס הירוק יוענק בטקס חגיגי, "הגלובוס הירוק 2008", אותו מפיק "חיים וסביבה". האירוע יתקיים השבוע ב- 5 ליוני באולם נוגה בתיאטרון הגשר, ביפו בשעה 18:15, לציון יום איכות הסביבה הבינלאומי, במעמד השר להגנת הסביבה ובשיתוף עיריית תל-אביב-יפו. התחרות מתקיימת בתמיכת "הקרן לסביבה ירוקה".

מיון המועמדים ובחירת הזוכים יתבצעו על ידי ועדת שיפוט. בין הקטגוריות בתחרות:
1. הגלובוס הירוק הארצי
2. גלובוס ירוק למגזר העסקי
3. גלובוס ירוק לראש עיר
4. גלובוס ירוק לפעיל סביבתי
5. גלובוס ירוק לארגון מתנדבים
6. הגלובוס השחור

אופניים הינן כלי תחבורה שאינו גוזל "מהמרחב הציבורי" – אינו זקוק לשטחי חניה נרחבים או לכבישים רחבים, אינו תורם למשבר האנרגיה או למשבר ההתחממות הגלבאלית או להרחבת החוק באוזון – כלי תחבורה ידידותי לסביבה.

על פעילותה של ישראל בשביל אופניים למען הסביבה היא זוכה לאות הצטיינות – לגלובוס הירוק שהינו מעין האוסקר של התנועה הסביבתית בישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג