האלתרמנים נרשמו לטור דה ישראל כדי לנצח

השבוע נרשמו למרוץ גם צמד הטריאתלטים, דן ורן אלתרמן, אלופי ישראל בטריאתלון שעדיין לא ויתרו על החלום לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים. "אנו תמיד מגיעים כדי לנצח, אך ישנם רוכבים טובים שמשתתפים בטור."
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


השבוע נרשמו למרוץ גם צמד הטריאתלטים, דן ורן אלתרמן, אלופי ישראל בטריאתלון שעדיין לא ויתרו על החלום לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים. "אנו תמיד מגיעים כדי לנצח, אך ישנם רוכבים טובים שמשתתפים בטור."

מאת:יריב זרביב


"הטור דה ישראל הוא משהו שמעבר לחלום האולימפי, אתגר שיהיה מעניין לעבור אותו. אנחנו בטוחים שנעשה חיים קשים למתמודדים האחרים כי אנחנו מגיעים למרוץ כדי לנצח ומקווים להצליח, אני לא יודע אם להמר על מקום 1, 2 או 3, אך זהו מרוץ שיהיה מאוד מעניין לראות," אומר רן אלתרמן לשוונג.
 

יותר מ-120 רוכבים כבר הבטיחו את השתתפותם במרוץ האופניים הטור דה ישראל שיצא לדרך ב-7 במרץ מנהריה. דן ורן אלתרמן יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לזכות גם בטור דה ישראל, שכן לצידם ירכבו כמה מטובי רוכבי אופני הכביש בישראל, ביניהם אלוף ישראל, אביחי גרינברג, מתן גדולטר, וצמד הרוכבים הצעירים ניב ליבנר ורן מרגליות, שמטרתם להשיג תוצאות טובות ולייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

האלתרמנים נמצאים בהכנות לקראת עונת 2010, סבב תחרויות הטריאתלון הבינלאומיות, יחל בחודש יוני ובשביל האחים הטור דה ישראל יהווה הכנה טובה לעונה, "ביוני יתחילו התחרויות הבינלאומיות לצבירת נקודות. הטור יכול לתת בסיס לקראת השנתיים הקרובות עד ליעד האולימפי, וזה משרת את התהליך," מוסיף רן. 

המשתתפים בתחרות יתחרו בזוגות לפי קטגוריות גיל ומין, כאשר זמנו של הרוכב השני בזוג הוא זה שנחשב לצורך הדירוג. סך הפרסים בטור דה ישראל עומד על 40 אלף דולרים.

טדי – הנמר של הטור דה ישראל

חברת צימוק המארגנת את האירוע בחרה לטור הישראלי קמע – טדי (טור דה ישראל), נמר חביב אשר ילווה את רוכבי הטור על קו הזינוק ועל קו הסיום מידי יום.

מי שעוד צפוי להשתתף במרוץ, אך מחוץ לתחרות הוא נתי גרוברג, נכה צה"ל אשר מתכוון לעבור את כל 747 הקילומטרים כשהוא רוכב על אופני יד.

כמחצית מהרוכבים בטור דה ישראל מגיעים מחו"ל וההרשמה עדיין בעיצומה.

   



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג