האחים כהן – קריסת הקונספציה

יוני ואלון היו בטוחים לגמרי שהם יעמדו במשימה שהציבו לעצמם - לרוץ את מסלול "מים לים" ביום - אלא שאז אלון חלה וכבר אחרי היציאה לדרך הם הבינו שזה לא ילך. עכשיו השניים מתכוננים לניסיון נוסף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


יוני ואלון היו בטוחים לגמרי שהם יעמדו במשימה שהציבו לעצמם – לרוץ את מסלול "מים לים" ביום אלא שאז אלון חלה וכבר אחרי היציאה לדרך הם הבינו שזה לא ילך. עכשיו השניים מתכוננים לניסיון נוסף

מאת:מערכת שוונג


לפני שבוע סיפרנו לכם על האחים כהן, יוני ואלון, שהחליטו לקחת על עצמם משימה מאתגרת – "מסע מים לים ביום". השניים תכננו לרוץ מחוף אכזיב לכנרת, על פי המסלול של הטיול המפורסם עוד מימים ימימה. כששאלנו על סיכויי ההצלחה, השניים ענו בביטחון "100%". אלא שאז הקונספציה קרסה. מה קרה? להלן גירסת האחים:

יוני: "בשעה 20:00 הגענו ל"למטייל" כיוון שהייתי צריך להעביר שם הרצאה על שביל ישראל. בזמן ההרצאה יכולתי לראות שאלון, שסחב צינון במשך שבוע, לא נראה טוב, על אף שהוא לא אמר כלום, כמובן. אחרי ההרצאה ניגשתי אליו ואמרתי לו שאין טעם להתחיל את זה כשהוא מרגיש רע".

אלון: "תכלס, אולי היינו צריכים לדחות, אבל יוני מכיר אותי ואין סיכוי שהייתי מוותר אחרי כל מה שעשינו. האמת היא שכבר ברכבת התחלתי להשתעל הרבה והראש התחיל להסתובב אבל החלטתי פשוט להתעלם מזה ורק נחתי קצת בכיסא. אני חושב שכל ספורטאי יוכל להבין אותי, המחויבות שאתה יוצר לעצמך והתשוקה למשהו שעל פניו יכול להיראות דבילי למישהו אחר אבל בשבילך נכון לאותו רגע, הוא משהו שאי אפשר להסביר."


אלון (מימין) ויוני – לא מוותרים על המסע


יוני: "זה פלוס אגו של גבר וקיבלת את המתכון המושלם ל'איך לנסות לרוץ 60-70 ק"מ עם חום'".

אלון: "אחרי שירדנו מהרכבת, סידרנו את הציוד על הגב, סגרנו קליפסים, עשינו מתיחות והתחלנו לרוץ. אחרי 4-5 ק"מ שמתי לב שאני מתנשף הרבה יותר ממה שאני מתנשף בדרך כלל וקשה לי להישאר בקצב".

יוני: "בשלב מסויים הגענו לטיילת של נהריה שהייתה נעולה אז השתחלנו מתחת לגדר על מנת לרוץ לאורך קו החוף עד שניתקל בנחל. בשלב הזה כבר שמתי לב שאלון מזגזג לצדדים קצת והאטתי את הקצב. בהתחלה הוא כעס כשהצעתי לחזור הביתה ואפילו המשכנו עוד איזה 500 מטר עד שהוא בעצמו ראה כי אין סיכוי שהוא יחזיק מעמד ככה".

עכשיו אלון כבר חזר לאיתנו, והשניים חזרו להכנות, מתוך כוונה לעשות ניסיון נוסף בשבועיים הקרובים. "אנחנו מאוד נחושים להשלים את המשימה, אפילו יותר מקודם. אחרי שטעמנו קצת מתחילתו של המסע הזה בא לנו ממש לצאת אליו שוב", אומר אלון.

3.1.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג