ביטי דויטש משתפת: זה ממש איטי בשבילי, זמני הביניים לא היו יפים

אלופת ישראל הטרייה בחצי מרתון שמחה על הניצחון בעמק המעיינות, אך מאוכזבת מהתוצאה שקבעה, לקראת מרתון היעד שלה בעוד 7 שבועות: "לא לוקחת כמובן מאליו שיכולה לנצח ביום רע"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ביטי דויטש על הפודיום. חולקת גם באכזבה | צילום: איגוד האתלטיקה

אלופת ישראל במרתון ביטי דויטש ניצחה ביום שישי האחרון בחצי מרתון עמק המעיינות והשלימה דאבל כשהוכתרה כאלופת ישראל במרחק. אלא שכעת היא מספרת על חוסר שביעות הרצון שלה מהתוצאה איתה ניצחה ומשתפת על תחושותיה לקראת המשך העונה.

דויטש כתבה ברשתות: "הסיפור הקצר הוא שזכיתי באליפות ישראל בחצי מרתון עם 1:16.38 שעות. לא השתתפתי במרוץ הזה כבר שלוש שנים והפעם האחרונה שניצחתי בו הייתה בדצמבר 2018, אז זה הרגיש נהדר לחזור. הסיפור הארוך יותר הוא כל הרגשות והתחושות המורכבות סביב הזמן שקבעתי, שהוא ממש איטי בשבילי, בהתחשב בכך שהשיא האישי שלי הוא 1:14".

"אתן לכם הצצה לכל מה שעבר לי בראש", ממשיכה דויטש, "אבל ניסיתי ממש ליהנות מהתהליך ולשחרר מהתוצאה. אז… למרות שאני 7 שבועות לפני מרתון היעד שלי וזה מורט עצבים להרגיש כל כך לא בכושר, אני קודם כל אסירת תודה על כך שיכולתי להתחרות קצת יותר משבוע אחרי שסבלתי מזעזוע רציני, על כך שרצתי שבוע מלא עם קילומטראז' גבוה לקראת המרוץ (140 ק"מ) ואני בריאה, ועל כך שאני יכולה לנצח בחצי מרתון גם ביום רע, לא לוקחת את זה כמובן מאליו כלל".

תכננתי לרוץ בערך דקה מהר יותר ביום שישי וזמני הביניים שלי בחצי המרוץ השני לא היו יפים. בשלב זה אני מזכירה לעצמי שאני עדיין מתגברת על שיעול רציני, ושבוע אינטנסיבי של צביעת הבית ופחות שעות שיני שבוודאי לא עזרו לזמן שלי. זה קשה לא לה יות קשה עם עצמי. ריצה מקצוענית יכולה להיות תובענית ומתישה לפעמים. אבל ברגע זה, אני מסתכלת על החיובי וזוכרת שלהתאמן למרתון זה תהליך. הרבה יכול לקרות בשבעת השבועות הקרובים ואני כאן כדי לתת עבודה ולהאמין שאני יכולה".

"אני מאוד שמחה שנהניתי מהמרוץ! זה היה נהדר לרוץ לאורך השדות הירוקים השופעים, ההרים שמקיפים, ולהזיז את הרגליים עם אחת המנטרות האהובות עליי – השם איתי בכל צעד של הדרך, והכל אפשרי. כתמיד אני גאה לרוץ ולהעלות את המודעות ולגייס כסף לבית דניאלה, תודה על התמיכה של כולם במסע הזה כמו תמיד. זה מחמם לי את הלב לפגוש כל כך הרבה מכם במרוצים ולשמוע את העידוד שלכם לאורך המסלול".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג