ארמסטרונג לא הגיש ערעור, המשמעות: מודה בהאשמות והמלצה לשלילת כל תאריו

לאחר שנים של חקירות, שנתיים של חקירה פדראלית בארה"ב, הודאות של חבריו לקבוצה ואין ספור שמועות נראה כי תיק ארמסטרונג יסתיים בשלילת כל תאריו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כתבה שפורסמה בשוונג ב- 14 בחודש יוני 2012:
לאנס ארמסטרונג שוב מואשם, הפעם גם מושעה

לאנס ארמסטרונג הודיע אתמול כי לא ערער על ממצאי הסוכנות האמריקאית למלחמה בסמים. המועד האחרון להגשת ערעור היה אתמול (יום חמישי, 23 בחודש אוגוסט 2012). המשמעות, באי הגשת הערעור, כי ארמסטרונג מקבל את האישומים ומכאן סכנת שלילת כל תאריו.

באתרו הרשמי ובהודעות לסוכנויות הוא אמר: "מגיע רגע בחייו של כל איש בו הוא צריך לומר 'מספיק זה מספיק', עבורי הזמן הזה הוא עכשיו. השלמתי עם טענות כי אני מואשם ברמאות ושהיה לי יתרון בלתי הוגן בניצחונות שלי מאז 1999".

לאנס ארמסטרונג במידי ליברה 2002, עוד ניצחון שכנראה יבוטל (צילום: de:Benutzer:Hase)


הסוכנות האמריקאית למלחמה בסמים דורשת כעת לשלול את כל תאריו של ארמסטרונג, כולל שבע הניצחונות בטור דה פראנס. איגוד האופניים העולמי (UCI) הוא הגוף שיקבל את ההחלטה הסופית אבל הסבירות הגבוהה כי יקבל את ההמלצה של הסוכנות האמריקאית.

מאיגוד האופניים העולמי (UCI) נמסר כי הם יגיבו רק לאחר המהלך הבא של הסוכנות האמריקאית למלחמה בסמים.

מהלך שכבר יושם, על ידי הסוכנות האמריקאית (USADA – U.S. Anti-Doping Agency) הוא המלצה להשעות את ארמסטרונג לשארית חייו מכל תחרות ספורט. מאחר ובין הסוכנות האמריקאית לכל גופי הספורט הרשמים של ענפי הספורט השונים יש הסכמות הרי שכבר לפני חודשים הושעה ארמסטרונג מתחרויות איש הברזל ותוכניותיו להשתתף באליפות העולם באוקטובר הקרוב.

24.8.2012

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג