ארגון הבריאות העולמי: "לא צריך לדחות את המשחקים האולימפיים בריו"

ארגון הבריאות העולמי יצא בעמדה מנוגדת לזו של 150 המומחים והמדענים שקראו לדחות את המשחקים האולימפיים בריו בגלל התפשטות נגיף הזיקה: "זה לא מה שימנע את ההתפשטות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בארגון הבריאות העולמי אמרו אתמול (שלישי) שאין שום הצדקה לדחות את המשחקים האולימפיים שיתקיימו באוגוסט בריו דה ז'ניירו בשל נגיף הזיקה. העמדה הזאת נוגדת עמדה אחרת של 150 מומחי בריאות בעלי שם עולמי, ששלחו מכתב לוועדת הבריאות של האו"ם בסוף השבוע האחרון.

77175.1

באותו מכתב טענו המומחים שלמרות הניסיונות של הברזילאים להרחיק את היתושים הנושאים את נגיף הזיקה, מספרם רק הולך וגדל. הם הזהירו מפני נזקים חמורים ביותר לנשים בהריון שידבקו בנגיף והעוברים שלהן יהיו בסכנה, וטענו שבאופן כללי הוירוס הזה מסוכן לכל אחד ואחת ועלול לגרום ללא מעט בעיות, בעיקר נוירולוגיות.

בארגון הבריאות העולמי אמרו שביטול המשחקים האולימפיים לא ממש יתרום למניעת ההתפשטות של נגיף הזיקה בעולם, ושוב מדובר בעמדה מנוגדת לזו של המומחים שטוענים שנוכחות של כל כך הרבה אנשים מרחבי העולם בריו דה ז'ניירו עלולה לגרום להתפשטות כזו שתגרום להולדתם של הרבה יותר תינוקות עם נזק מוחי ובכלל להפצת הוירוס במקומות שונים בעולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג