אלפי רצים ורצות בהודיס סינגלס ראן, הכדורגלן יקיר שינה ניצח במקצה ל-5 ק"מ

אירוע הענק, שכלל מתחם דייטינג, הופעות ומסיבה בסיום הריצה, נערך במתחם המגדלור בתל אביב, כשאקס מכבי ת"א הפגין יכולת נהדרת במקצה הקצר, יונס מרח ניצחה ב-5 ק"מ לנשים, אדגו טרקין ודיני לוין ניצחו ב-10 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק הודיס סינגלס ראן | צילום: צלמי שוונג

אלפי רצים ורצות השתתפו הערב (חמישי) בהודיס סינגלס ראן שנערך במתחם המגדלור תל אביב. המרוץ, המופק על ידי חברת שוונג, הורכב השנה משני מקצים – 5 ק"מ ו-10 ק"מ. בסיום המרוץ התקיים הפנינג ענק הכולל את אירוע הדייטינג הגדול בישראל, מתחמי תוכן ייחודיים שהוקמו במתחם, וכן הופעות חיות של להקת פול טראנק, שאירחו את אמיר דדון ולולה מארש.

המקצים הזונקו ממתחם המגדלור והרצים יצאו מהם לכיוון פארק הירקון, כשהמסלול הקצר עבר את הנחל מתחת לגשר נמיר ואילו המסלול הארוך המשיך יותר לעומק הפארק לכיוון גבעת המופעים ויער בראשית. את המקצה הראשון הזניק ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי.

יקיר שינה | צילום: צלמי שוונג

מי שניצח במקצה ל-5 ק"מ היה לא אחר מאשר שחקן מכבי ת"א לשעבר יקיר שינה, שרק בשבוע שעבר היה שותף למשחק האגדות של מכבי ת"א מול אגדות ברצלונה. שינה קבע זמן של 19:13 דקות והראה כי הוא בכושר מצוין גם אחרי הפרישה ממשחק פעיל.

במקום השני במקצה זה הגיע ולדי פולטורק בדיוק דקה אחריו ובמקום השלישי דור הלוי עם 20:28 דקות. במקצה הקצר לנשים מי שניצחה עם זמן מצוין היא יונס מרח, שקבעה 20:54 דקות, לפני יעל פרידמן עם 25:14 דקות.

דיבי לוין | צילום: צלמי שוונג

במקצה הארוך ל-10 ק"מ ניצח אדגו טרקין עם 39:07 דקות, לפני בועז יונגרייז עם 40:40 דקות ומני אלמקיס עם 41:04 דקות. אצל הנשים במקצה הארוך ניצחה דיני לוין עם זמן של 48:09 דקות, לפני נויה מדרי עם 52:10 דקות ואלינה בוקיה עם 52:36 דקות.

את התוצאות המלאות והתמונות האישיות תוכלו למצוא כאן באתר המרוץ

אדגו טרקין | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג