אליפות ישראל באתלטיקה: הספרינטרים התעוררו

אולגה לנסקי ניצחה כצפוי באליפות ישראל ב-100 מטר, אבל דיאנה ויסמן גנבה את ההצגה עם שיא קדטיות. אמרי פרסיאדו קבע שיא אישי ב-100 לגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חנה קנייזבה מיננקו

אליפות ישראל באתלטיקה קלה נפתחה אתמול (רביעי) באצטדיון הדר יוסף. שיאים ישראלים לא נקבעו ביומה הראשון מבין שניים של האליפות, אבל תוצאות מעודדות בהחלט היו שם. נתחיל עם שתי הריצות שסגרו את הערב, הספרינטים ל-100 מטרים לגברים ולנשים. אולגה לנסקי ניצחה כצפוי בתחרות לנשים וגם קבעה תוצאה יפה, 11.57 שניות שרחוקה ב-12 מאיות מהשיא הישראלי של אסתר שחמורוב. עם זאת, שחמורוב בכל זאת איבדה שיא באותה הריצה. מדובר בשיא ישראל לקדטיות אותו החזיקה משנת 1971 והוא נשבר על ידי דיאנה ויסמן, סגנית אלופת ישראל החדשה שקבעה 11.75 שניות. מי שמשכה את השתיים וניצחה בריצה היתה הרוסיה אנה קוקושקינה שקבעה 11.44 שניות.

אולגה לנסקי

גם היא מתקרבת לשיא. אולגה לנסקי

אמרי פרסיאדו שמר על התואר שלו בריצה המקבילה לגברים ועשה את זה עם שיא אישי חדש אחרי שעצר את השעונים בזמן של 10.47 שניות. סגן אלוף ישראל ב-100 מטר הוא אמיר חמידולין שקבע 10.64 שניות.

אתלטים ישראלים רבים מנסים לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם שתתקיים בחודש הבא בבייג'ינג. דונלד סנפורד היה הקרוב מכולם אחרי שקבע 45.52 שניות ב-400 מטר והיו חזרות לו שתי מאיות בלבד לקריטריון. בריצת ה-1,500 מטר לגברים איבד איימרו עלמיה את התואר שלו אחרי שהפסיד לעומר אלמוג. הזמן של אלמוג היה 3:51.22 דקות. בריצה המקבילה לנשים ניצחה מאור טיורי בזמן של 4:28.07 דקות.

חנה קנייזבה-מיננקו

הסתפקה ב-14.37. קנייזבה מיננקו | צילום: ניר עמוס

במקצועות השדה, חנה קנייזבה מיננקו היתה רחוקה הפעם משיאה הישראלי והסתפקה ב-14.37 מטרים בקפיצה משולשת, אצל הגברים קבע יוחאי הלוי תוצאה מרשימה יחסית לתחרויות האחרונות שלו – 16.25 מטרים. דימיטרי קרויטר ניצח בקפיצה לגובה לגברים עם 2.21 מטרים ואיתמר לוי ניצח בהדיפת כדור ברזל לגברים עם 18.20 מטרים.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג