אליפות ישראל באתלטיקה: אין שיא בוגרים, יש עוד שיא מרשים

דיאנה ויסמן שוב שברה שיא קדטיות, הפעם ב-200 מטר. פרסיאדו ולנסקי השלימו דאבל בספרינט, עלמיה גבר על אמרה ב-5,000 מטר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולגה לנסקי ספרינטרית
אולגה לנסקי ספרינטרית

אליפות ישראל באתלטיקה קלה ננעלה הערב (חמישי) בהדר יוסף. הפעם לא נשברו שיאי ישראל או נקבעו קריטריונים לתחרויות הבוגרים המשמעותיות ביותר כמו אליפות העולם והמשחקים האולימפיים בריו. מצד שני, היו אלה שוב פעם הספרינטרים המובילים בארץ, שסיפקו את הסחורה.

איימרו עלמיה וגירמה אמרה במרוץ אייל

גם הפעם עלמיה עמד בראש הפודיום | צילום: רונית כהן

זה התחיל בגמר ריצת ה-200 מטר לנשים. אנה קוקושקינה הרוסיה משכה יפה את אולגה לנסקי אבל לא ממש מספיק ואחרי שהרוסיה חצתה את קו הסיום בזמן של 23.41 שניות, לנסקי עשתה את זה בזמן של 23.45 שניות שרחוק בחמש מאיות משיאה האישי. החדשות הטובות הגיעו שוב מכיוונה של תגלית האליפות, דיאנה ויסמן, ששוב שברה שיא קדטיות עתיק. הפעם ויסמן בת ה-17 קיצצה 15 מאיות משיאה האישי כדי לסיים בזמן של 24.37 שניות ולקצץ 3 מאיות משיא הקדטיות הקודם של גילי דישון שנקבע ב-1989.

בריצת ה-200 לגברים ניצח האורח האוקראיני ויטלי קורז' שקבע 21.14 שניות, אבל מבין הישראלים היה זה אמרי פרסיאדו שהשלים דאבל בריצות הספרינט עם שיא אישי שני כשהפעם קבע 21.25 שניות ושיפר ב-5 מאיות את שיאו הקודם. מאור סגד שסיים שני בין הישראלים שיפר משמעותית את שיאו האישי וקבע 21.52 שניות.

אולגה לנסקי

גם היא השלימה דאבל. אולגה לנסקי

 

קרב מעניין היה כצפוי בריצת ה-5,000 לגברים בין גירמה אמרה לאיימרו עלמיה, שכבר איבד לפני כן את תאריו באליפות ישראל במרחקים 10,000 ו-1,500 אתמול. אמרה היה הדומיננטי יותר מבין השניים בחלק הראשון של הריצה שהתפתחהלהיות ריצה טקטית בשלבים מוקדמים. בהקפה האחרונה נותרו שני החברים הטובים בקרב ראש בראש וביישורת האחרונה עלמיה פתח מבערים וניצח עם ספרינט מרשים בזמן של 14:24.59 דקות. אמרה סיים שני (14:25.83) ואסרט ממו שלישי (14:28.60).

עוד כתבות באתלטיקה 

סיכום היום הראשון באליפות ישראל 

באקו 2015: נבחרת האתלטיקה זכתה בארד ועלתה דרג 

צפו בניצחונות של האתלטים הישראלים בבאקו 

 

במקצועות השדה, חנה קנייזבה מיננקו בחרה לוותר על תחרות הקפיצה לרוחק כדי להתכונן להמשך המשימות שלה בקיץ, ויפעת זליקוביץ' ניצלה את זה כדי לנצח בין הישראליות בזכות קפיצה של 5.89 מטרים. האתלטית הבכירה שהתחרתה באצטדיון היתה מרגריטה דורדז'ון, שהטילה את הכידון למרחק של 61.87 מטרים כדי לזכות בתואר אלופת ישראל. אלא שמולה התייצבה יריבה קשה בדמותה של טטיאנה חלאדוביץ' מבלארוס שהטילה ל-62.00 מטרים וניצחה בתחרות.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג