אליפות העולם באתלטיקה 2015 || רודישה ניצח ב-800, דיבאבה ב-1,500

שיאן העולם ב-800 חגג תואר שני בקריירה, ושיאנית העולם ב-1,500 השלימה בינתיים חצי מהעבודה. ניצחון מפתיע מאוד ב-400 משוכות לגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דייויד רודישה אלוף העולם בריצת 800 מטר
דייויד רודישה אלוף העולם בריצת 800 מטר

יומה הרביעי של אליפות העולם באתלטיקה קלה הסתיים אחר הצהריים בבייג'ינג עם עוד כמה גמרים מרתקים בעיקר על המסלול. זה היה יום נהדר עבור האתלטיקה הקנייתית, עם תואר צפוי ב-800 מטר לגברים ותואר מפתיע במיוחד ב-400 משוכות לגברים. ב-800 זה היה שיאן העולם דייויד רודישה, שהתנהל מצוין בריצה טקטית ואיטית יחסית ולא הותיר לאף אחד ממתחריו סיכוי כשחצה ראשון את קו הסיום בזמן של 1:45.84 דקה. אדם קז'וט הפולני סיים שני עם 1:46.08 דקה ומחזיק תוצאת השנה בעולם, אמל טוקה הבוסני, סיים שלישי בזמן של 1:46.30 דקה. זו היתה הזכייה השניה של רודישה באליפות העולם אחרי שעשה זאת ב-2011, כשלפני שנתיים לא השתתף בגלל פציעה.

דייויד רודישה אלוף עולם ב-800 מטר

זה בא לו בקלות. דייויד רודישה | צילום: Erik van Leeuwen

ההפתעה הגדולה נרשמה בריצת ה-400 משוכות לגברים, שבה פחות אופייני לראות קנייתים ברמות הגבוהות ביותר. אבל בגמר הזה דווקא היו שני קנייתים, והמהיר שביניהם ניקולס בט נתן את ריצת חייו במרוץ החשוב ביותר שלו ושיפר משמעותית את שיאו האישי כדי לנצח בזמן מצוין של 47.79 שניות, תוצאת השנה בעולם. הוא ניצל את העובדה שהפייבוריט האמריקאי מייקל טינסלי נתקע חזק במשוכה ושהאמריקאי הוותיק קרון קלמנט ככל הנראה כבר מעבר לשיא שלו.

עוד כתבות אתלטיקה
מדליית כסף לחנה קנייזבה מיננקו בקפיצה משולשת
סיכום היום השלישי של אליפות העולם באתלטיקה 
יוסאין בולט שמר על התואר שלו ב-100 מטר 

בריצת 1,500 מטר לנשים ניצחה כצפוי שיאנית העולם הטרייה גנזבה דיבאבה האתיופית, שהיתה רחוקה משיאה העולמי בגלל ריצה טקטית וניצחה במה שנראה די בקלות בזמן של 4:08.09 דקות, כאשר בהמשך האליפות היא תנסה להשלים דאבל ולנצח גם בריצת ה-5,000.

בנוסף, התקיימו גם הריצות המוקדמות ל-200 מטר גברים. יוסאין בולט וג'סטין גאטלין ניצחו כצפוי במקצים שלהם, כשהספרינטרים המפתיעים בשלב הזה היו היפני בן ה-16 סאני בראון שעלה לחצי הגמר עם 20.35 שניות ורמיל גולייב הטורקי (לשעבר מאזרבייג'אן), שהאט משמעותית לפני קו הסיום בדרך לניצחונו במקצה הראשון ועדיין שיפר את שיאו האישי עם זמן של 20.01 שניות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג