אליפות העולם באתלטיקה 2015 || סיכום היום הרביעי

במהלך היום הרביעי היה זה דיוויד רודישה שהפליא ובמקצי מוקדמות ה-200 ראינו את הפייבוריטים עושים את העבודה. אבל איך זה שנראה רק אמריקאי אחד בחצי הגמר ב-200?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כמה דברים קטנים לסיכום היום הרביעי באליפות העולם באתלטיקה:
1. הזכייה הצפויה של דייויד רודישה ב-800 והזכייה המפתיעה של ניקולס בט ב-400 משוכות העלו את קניה לראש טבלת המדליות בינתיים עם 4 זהב, 3 כסף ו-2 ארד. אם הם רוצים לפנטז, יש להם פוטנציאל לעוד 4 מדליות זהב בבייג'ינג: 1500 גברים (אסבל קיפרופ), מרתון נשים (עדנה קיפלאגאט) – אלה התרחישים ההגיוניים. חוץ מזה, יוליוס יגו הוא מועמד ראוי בהטלת כידון לגברים, וגם מרסי צ'רונו יכולה לגנוב לגנזבה דיבאבה את התואר ב-5000 נשים. קניה מעולם לא סיימה אליפות עולם בראש טבלת המדליות, אפילו לא קרוב לזה. אם האמריקאים והרוסים ימשיכו לפשל, אולי זה יקרה.

2. שני אלופי עולם חדשים הם אתלטים צעירים יחסית שההישג העיקרי שלהם עד היום היה זניח יחסית למדליית זהב באליפות העולם. ניקולס בט היה מדליסט ארד באליפות אפריקה ב-400 משוכות ואלופת העולם החדשה בזריקת דיסקוס, דניה קאבלרו הקובנית, פרצה לתודעה רק השנה כשזכתה במשחקי פאן אמריקה. אפשר לציין גם את אמל טוקה הבוסני, מדליסט הארד ב-800 שעד לאליפות הזאת היה "רק" מדליסט ארד באליפות אירופה עד גיל 23 ועשה פריצה מטורפת השנה. כמה שמות חדשים ביום אחד.

3. במקצי מוקדמות ה-200 ראינו את הפייבוריטים עושים את העבודה. אבל שמתם לב ש: א. נראה רק אמריקאי אחד בחצי הגמר? זה יהיה ג'סטין גאטלין אחרי שאיזיאה יאנג פישל ו-וואלאס ספירמון לא התייצב. ב. מקצה המוקדמות הראשון הסתיים בניצחון של רמיל גולייב, ספרינטר אזרי לשעבר שמייצג את טורקיה. הוא עצר את השעונים ב-20.01 שניות אחרי האטה משמעותית בסיום, ועוד שיפר בשלוש מאיות את שיאו האישי מלפני 6 שנים. חוץ מזה שזה ממש מוזר, ההאטה שלו שהזכירה לי את חצי הגמר של מייק מארש בברצלונה 92 (19.73 שנ' כששיא העולם היה 19.72) מנעה ממנו פרט סטטיסטי מאוד מרשים. הוא היה יכול להיות הרץ האירופי הלבן הרביעי בהיסטוריה שיורד מ-20 שניות אחרי פייטרו מנאה האיטלקי, קונסטדינוס קנטריס היווני ומרסין אורבאש הפולני. חבל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג