אליפות העולם באתלטיקה 2015 || בולט ניצח גם ב-200

האיש המהיר בעולם "שרף" את המסלול בבייג'ינג וקבע 19.55 שניות בדרך למדליית זהב עשירית שלו באליפויות העולם, גאטלין היה איטי ממנו ב-19 מאיות. תוצאה מדהימה לכריסטיאן טיילור בקפיצה משולשת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוסאין בולט מנצח בריצת 100 מטר באליפות העולם באתלטיקה
יוסאין בולט מנצח בריצת 100 מטר באליפות העולם באתלטיקה

האתלט הטוב בהיסטוריה ואולי אפילו הספורטאי הגדול מכולם, יוסאין בולט, השלים אחר הצהריים (חמישי) דאבל כשניצח גם בריצה ל-200 מטר באליפות העולם באתלטיקה שמתקיימת בבייג'ינג. אחרי שגבר על ג'סטין גאטלין על חודה של מאית השניה בגמר לחצי המרחק, בולט לא ממש ראה הפעם את יריבו האמריקאי מימינו או שמאלו, וריצת סולו שלו הובילה אותו לניצחון בזמן מצוין של 19.55 שניות. גאטלין היה איטי כמעט ב-20 מאיות ממנו וזכה במדליית הכסף עם 19.74 שניות, ומדליסט הארד הוא אנאסו ג'ובודוואנה הדרום אפריקאי שרץ בזמן של 19.87 שניות.

יוסאין בולט מנצח בריצת 100 מטר באליפות העולם

אי אפשר לנצח אותו. יוסאין בולט | צילום: Erik van Leeuwen

עבור בולט זו היתה מדליית הזהב העשירית בקריירה באליפויות העולם, וביום שבת הוא ינסה לזכות בזהב נוסף יחד עם הרביעייה הג'מייקנית בריצת השליחים 4X100. לגאטלין זו היתה מדליית הכסף השניה באליפות, ונשאר לו לפנטז על ניצחון מול בולט יחד עם נבחרת השליחים האמריקאית, שממש לא נחשבת לפייבוריטית הפעם.

וחוץ מבולט וגאטלין, זה היה עוד יום מדהים באליפות העולם באתלטיקה. אז אולי גאטלין לא הביא לארצות הברית מדליית זהב, אבל שני אתלטים נהדרים אחרים העלו את מאזן מדליות הזהב של האמריקאים ל-3. אליסון פליקס ניצחה בריצת ה-400 מטר לנשים בזמן של 49.26 שניות וזכתה במדליית הזהב התשיעית שלה באליפויות העולם. גמר הקפיצה המשולשת לגברים היה איכותי במיוחד, ונקבעה בו התוצאה השניה בטיבה בהיסטוריה כשכריסטיאן טיילור ניתר למרחק של 18.21 מטרים, 8 סנטימטרים פחות משיאו העולמי של ג'ונתן אדוארדס מלפני 20 שנים. פדרו פיצ'ארדו הקובני סיים שני עם 17.73 מטרים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג