אייבי גילת: המסע מתחיל

רוכב ישראל יצא הבוקר לדרך מקיבוץ שניר שבצפון הארץ ויחל את המסע שלו דרומה. אייבי גילת המתלווה אל המסע ככתב שוונג יסקר מידי יום את המסע ויעביר אליכם את חווית הרכיבה בכבישי ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רוכב ישראל יצא הבוקר לדרך מקיבוץ שניר שבצפון הארץ ויחל את
המסע שלו דרומה. אייבי גילת המתלווה אל המסע ככתב שוונג יסקר מידי יום את
המסע ויעביר אליכם את חווית הרכיבה בכבישי ישראל

מאת:אייבי גילת


לילה יום רביעי 6/10 קיבוץ שניר בצפון
עכשיו אנחנו כבר בחדרים אחרי התדרוך של דן בזנר מנהל צימוק וארוחת הערב. האוטובוסים הגיעו עם הרוכבים והמשאיות מיד אחריהן בדיוק מופתי. ניכר היה שצוות צימוק כבר מתורגל היטב בחלוקת הציוד ובחלוקת האנשים עם הערכות לחדרים. בדרך כלל מניסיון העבר ברוכבי ישראל בהם השתתפתי אילו היו מקומות בעייתיים מאוד לרוכבים. האדם שמגיע לרוכב ישראל רוצה בדרך כלל את השקט הנפשי להתעסק 3 ימים אך ורק בנושא של הרכיבה. ברגע שכל נושא הלוגיסטיקה יורד ממנו אפשר להתרכז ברכיבה נטו.



מיד אחרי חלוקת הציוד והחדרים התקיים התדרוך. בזנר נתן הסבר ארוך ומפורט לגבי הנושא של בטיחות הרוכבים. אין ספק שהמסע הטוב בעולם לא יסתמן כהצלחה אלא אם כן הכול עבר בשלום. הניסיון שלי מלמד שרוכבי אופניים מתייחסים לצערי, איך נאמר את זה בלשון עדינה, די בחשדנות לנושא הבטיחותי. זוהי כמובן הכללה אבל הייתי עד ללא מעט מקרים לא נעימים בנושא הבטיחותי. בזנר אמר שכל מילה בנושא הבטיחותי נכתבה בדם. חבל. בסך הכול מדובר במסע אופניים את זה הוא הבהיר מספר פעמים. אהבתי מאוד את ההתייחסות שלו לנושא הגיאוגרפיה וההיסטוריה של המקומות שבהם נעבור. חשוב לדעתי לא רק לרכב במסע האופניים, להכיר אנשים אלא גם קצת להכיר את המקומות שבהם עוברים.

לאחר התדריך של בזנר נתן יובל גולן מנהל המסע את התדריך שלו. הוא טען שהרבה מאוד רוכבים מעמיסים על עצמם יותר מדי והתוצאה היא שמגיעים לאילת עם משקל עודף. גם יובל התעסק די הרבה בנושא של הבטיחות של הרוכבים. בסך הכול הרי מדובר במסע אופניים עממי ולא תחרותי. הבעיה היא שיש תמיד רוכבים שהופכים את הנסיעה לסוג של תחרות וחבל. לשבת כל הזמן על החלון האחורי של הרכב ליווי ולצעוק לנהג שיסע יותר מהר זה לא לעניין. לא לשם כך מיועד רוכב ישראל. לכל מי שיש אספירציות תחרותיות שישתתף במרוצים שמארגן איגוד האופניים.

לאחר מכן התיישבנו כולנו לארוחת הערב. לומר את האמת האוכל הפתיע אותי לטובה. היו בו כמויות פשוט ענקיות של מזון עשיר וטעים. אכלנו כמו מטורפים ובלענו את כל מה שהיה בצלחות. לא יכולנו לזוז אחרי האוכל. כעת אנחנו בחדרים מתארגנים לקראת היום הראשון של רוכב ישראל.

מבחינת אוכלוסיית הרוכבים המשתתפים במסע יש פה ערב רב של אנשים כולל הורים לתלמידים שלי מבית הספר. אי אפשר פשוט לברוח מהם. יש פה גם לא מעט מבנות המין היפה שלרוב משמשות בפלוטונים כגורם ממתן להורמונים התחרותיים שרצים שם. בחמש בבוקר נקום לארוחת בוקר, סידורים אחרונים, ובשעה שש בבוקר, לפחות על פי התכנון, רוכב ישראל 2010 יוצא לדרך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג