איזה רכב מתאים לרוכבי אופנים, ואיזה מושלם עבור רצים?

הספורט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו וחשוב שגם הרכב שלנו יתאים לכך. ביקשנו מהמומחה של Buy & Drive טיפים לבחירת הרכב לפי ענף הספורט שלנו: לאיזה אוטו הבגאז' הכי גדול, איזה מתאים למתלה אופניים ובאיזה יש מושבים שהכי קל לנקות?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איך מתאימים את הרכב לספורט? | צילום: Shutterstock

ספורטאי סבולת זה דרך חיים. בין אם מדובר ברצים, רוכבי אופניים, שחיינים, טריאתלטים או אפילו גולשים – הספורט שלנו משפיע על כל תחומי החיים. בחירת החופשות תהיה בהתאם למחזור האימונים, סוף השבוע מוקדש לרוב לאימוני נפח ופחות לבילויים, האוכל מותאם לתפריט מסודר, וגם הרכב שלנו נדרש לא פעם לתכונות שונות וביצועים שונים מאשר עבור אנשים אחרים.

הרי לא יעלה על הדעת שרוכב אופניים או טריאתלט ייסע ברכב שאין בו אפשרות למתלה אופניים או בגאז' גדול במיוחד, נכון? ומושבים שמתלכלכים או נרטבים בקלות לא ממש יהיו מתאימים אם אנחנו ריכים להיכנס לאוטו אחרי ריצה בשטח או שחייה בים. ומה עם ונסיעות ארוכות לאימונים או תחרויות? אלו יגרמו לנו לא פעם להעדיף רכבים חסכוניים בדלק, כי הרי הספורט הזה גם ככה יכול להכביד על הכיס.

אז פנינו למומחה הרכב בני ארמן מ-Buy & Drive, שמתאים במשך שנים רכבים למגוון לקוחות, וגם לספורטאיות וספורטאי סבולת. ביקשנו שימליץ לנו על כמה סוגים ספציפיים של רכבים שיכולים להתאים לדרישות של הענפים השונים.

ג'ילי. אם תתחילו את האימון רחוק | צילום: Buy & Drive

איזה רכבים הכי מתאימים לרוכבי אופניים – הכי נוח לשים עליהם מתלה לאופניים או עם בגאז' הכי גדול?
"הרכב המשפחתי המומלץ עם הבגאז' הגדול הוא לנד רובר דיפנדר. אם תעדיפו נסיעה על ג'יפון, תוכלו לקחת את השברולט טרייל בלייזר או הצ'רי – אלו רכבים בעלי תא מטען גדול במיוחד, שיכול להכיל את האופניים גם בלי לפרק אותם, או לחילופין, מאוד נוח למשתמש בו במידה ותרצו להרכיב מתקן אופניים על האוטו".

בעיה מוכרת היא שספורטאים מרטיבים את מושבי הרכב אחרי אימון – בין אם שחיינים שיוצאים מהים או הבריכה, או רצים שמזיעים. יש רכב שמספק פתרון לזה?
"בהחלט. המומלצות ביותר בתחום הזה הן הטסלה, סדרת וולוו XC, סדרת XT של קאדילק וסדרה ה-X של BMW. קיימים בהן מושב עור דוחה לכלוך ומים שמאוד קל לנקות, המושבים עשויים מעור וחומרים נוספים המאפשרים עמידות לחומר ואינם סופחים מים".

BMW-X5. מושבים דוחי מים | צילום: Buy & Drive

לאלו מאתנו שנוסעים הרבה כדי להתחיל את האימון, אילו רכבים הכי חסכוניים שהיית ממליץ עליהם?
"ובכן, הכי חסכוני בדלק הוא כמובן רכב חשמלי – שם מומלצים הסיטרואן e-C4 או הג'ילי 460. מבחינת רכבי בנזין או דיזל יש לנו את ניסאן קשקאי, הוא אחד החסכוניים ביותר בז'אנר הזה. ויש גם את האופציה לרכב היברידי, דוגמת יונדאי סונטה, שעושה ליטר אחד ל-20 ק"מ בממוצע. חלק מאלו שציינתי הם רכבים חשמליים וזולים מאוד מבחינת הצריכה, אבל יש גם רכבים היברידיים שעושים את העבודה לא פחות טוב מהם, ועדיין שומרים על טווח שפוי".

לרוכבי ורצי השטח שבינינו, מהם הרכבים שהכי קל לנקות מבפנים?
"הצ'רי למיניהם מגיע עם מושבים קלים מאוד לניקוי עם מטלית שתוריד את כל האבק. בנוסף, יש גם את כל סוגי ה-JEEP למיניהם שמגיעים ברובם ככולם עם מושבים מותאמים לשטח וקלים לניקוי. עוד רכב הוא הפורד ברונקו, שמעבר לזה שאפשר לנקות אותו בקלות, אפשר לשטוף אותו מבפנים! יש לפורד פתחי ניקוז למים מתחת למושב הנהג ומתחת למושב שליד הנהג. כל המרכב ומערכות החשמל אטומות, ככה שאפשר לשטוף את כל האוטו מבפנים וזה יכול להיות יתרון גדול לספורטאי השטח".

פורד ברונקו. מושלם לאנשי השטח | צילום: Buy & Drive

לגולשים ולגולשות מבינינו, איזה רכב שהכי מתאים למתלה לגלשן על הגג
"כאן הבחירה צריכה להיות ברכב שיש לו גשר עליון. דוגמה מומלצת היא שברולט טרייל בלייזר, מכיוון שבנוסף לגשר העליון שעליו נרכיב את הגלשן, הרכב גבוה ובנוי לשטח ויכול גם להכניס המון ציוד לתוכו בנוסף".


בין אם אתם אנשי שטח, שוחים בין הגלים או רצים בכבישים מפותלים, בביי אנד דרייב תוכלו למצוא את הפתרון המושלם עבורכם מחפשי ההרפתקאות! אתם מוזמנים ליהנות מגוון הרכבים העצום שלנו במסירה מיידית ובמחיר מיוחד לגולשי אתר שוונג. לחצו כאן, השאירו פרטים וצאו לעוד הרפתקה ברכב החדש שלכם.

ג'יפ. קל לניקיון ומותאם גם הוא לאנשי השטח | צילום: Buy & Drive


 

תוכן שיווקי בשיתוף Buy & Drive



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אלכס הגיב:

    גם תוכן שיווקי כדאי לעשות ברמה מינימלית שתתרום לקוראים .
    זה לא המקרה .

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג