אחרי 24 שנה: בלסינג אפריפה השווה את השיא הישראלי בריצת 100 מטר

האתלט הישראלי בן ה-19 שרף את המסלול בהדר יוסף במסגרת אליפות הפועל והשווה את שיאו העתיק של אלכס פורחומובסקי עם 10.20 שניות בספרינט הקצר: "לגמרי כיוונתי לזה, הרגשתי שאני יכול לעשות את זה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה | צילום: Maxim Dupliy

מבול השיאים הישראליים באתלטיקה נמשך, והפעם היה זה תורו של האתלט בלסינג אפריפה. אחרי סוף שבוע נהדר עם שיאים ישראלים חדשים בכל הגילאים, אפריפה השווה הערב (ראשון) את השיא הישראלי ב-100 מטר במסגרת אליפות הפועל באצטדיון הדר יוסף. הוא קבע תוצאה של 10.20 שניות (רוח חוקית של +1.7 מ"ש), והשווה את השיא של אלכס פורחומובסקי שהחזיק 24 שנה, מאז 1999.

מתחילת התחרות נראה היה שאפריפה בן ה-19 ממכבי ת"א הגיע כדי "לשרוף את המסלול". כבר במוקדמות הוא שיפר את שיאו האישי ואת השיא הישראלי עד גיל 23, כשקבע תוצאה של 10.31 שניות. בגמר כאמור קיזז עוד יותר את זמנו והשווה את השיא הישראלי לבוגרים.

בלסינג אפריפה | צילום: Maxim Dupliy

אפריפה נשאל בסיום אל מול הקהל האם חשב שיכול להשיג את התוצאה הזו כבר הערב וענה: "כן, לגמרי כיוונתי לזה, הרגשתי שאני יכול לעשות את זה. הכל בזכות המאמן שלי איגור בלון, וקדימה מקווה לשבור עוד שיאים ישראליים בהמשך".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג