אורזים את הציוד לטור טראנס אלפ 2009

אחרי כמעט שנה של אימונים, הכנות וסיפורים נהדרים של דורה הלר ואורי גייגר מגיע רגע האמת. בסוף השבוע הקרוב, יטוסו חברי המשלחת הישראלית לטור טראנס אלפ 2009 ויתמודדו מול איתני הטבע בהרי האלפים וקבוצות רוכבים שיגיעו מרחבי העולם 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אחרי כמעט שנה של אימונים, הכנות וסיפורים נהדרים של דורה הלר ואורי גייגר מגיע רגע האמת. בסוף השבוע הקרוב, יטוסו חברי המשלחת הישראלית לטור טראנס אלפ 2009 ויתמודדו מול איתני הטבע בהרי האלפים וקבוצות רוכבים שיגיעו מרחבי העולם 

מאת:שוונג תקשורת


טור טראנסאלפ הוא אחד מאירועי הספורט הגדולים והקשים בעולם לספורטאים חובבים. השנה ייערך הטור טראנסאלפ במשך 7 ימים רצופים בין התאריכים 28.06.09 עד 04.07.2000 1,200 רוכבים (מחולקים ל- 600 זוגות) מתוכם כ- 40 ישראלים, יזנקו מהאלפים הגרמניים, ל- 900 ק"מ בתנאי מזג אוויר הפכפכים, כ- 18,000 מטר של טיפוס מטבר לפסגות האלפים וירידות לעמקים מוריקים, שיסתיימו ליד אגם גארדה הציורי באיטליה.

השנה בפעם הראשונה יוצאת לטור משלחת ישראלית הכוללת כ- 30 רוכבות ורוכבים, המתאמנים לאירוע במשך כ- 6 חודשים. בין חברי המשלחת טייסים, רופאים, אנשי עסקים, אנשי צבא במיל, אשר החליטו סתם כך באמצע החיים לקחת על עצמם את האתגר הקשה ביותר לספורטאים חובבים. בימים אלה, נמצאים חברי המשלחת במחנה אימונים האחרון (מתוך שישה) בצפון הארץ. חברי המשלחת לטור טראנס אלפ מהווים מודל לשילוב של חיים ספורטיביים עם, חיי משפחה ועבודה.

מקצת חברי המשלחת

צביקה ליברמן, יליד 1947, הרצליה חי בהרצליה יחד עם סוזי זוגתו, שגם היא חובבי רכיבת אופניים ושניהם חובבי תעופה. צביקה הוא אזרח עובד צה"ל ומשמש כמדריך טיסה בקורס הטיס של ח"א. יש לו ששה ילדים ועשרה נכדים. צביקה הוא טייס ותיק עם רקורד של 25,000 שעות טיסה. בת זוגו סוזי (סוזנה) שוגר תצטרף גם היא לטור כמלווה ברכב הליווי, והיא גם מלווה אותנו בכל מחנות האימונים של המשלחת בארץ. לצביקה וסוזי זוגיות מדהימה הבנויה על כבוד וההערכה הדדית, וזוגיות זו מהווה חלק נכבד מההכנות של צביקה לטור וכמובן גם תהווה נדבך חשוב במהלך ימי הטור.


צביקה ליברמן וסוזי שוגר

דורה הלר, אחות, מצפה רמון/תל-אביב, ילידת 1967
גדלה במזרח ברלין, עלתה לישראל ב-1988, עברה בתל אביב את לימודי ה-MA בהיסטוריה ושינתה לאחר מכן כיוון: גם הפכה לאחות טיפול נמרץ וגם פינתה לעיסוק בספורט חלק נכבד בחייה. יש לה ארבעה ילדים: מיתר (17), ענבר (14) וזמיר (11) וילד משותף (אייבי בן שנה וחצי) עם בן זוגה מייק מילגרם, רופא מנתח בן 50 שישתתף גם הוא בטור טראנס אלפ. כיום דורה עובדת במצפה רמון כאחות בריאות הציבור והיא גם שוחה ורצה, אבל עיקר רוכבת על אופניים, ואם אפשר – עליות. דורה ומייק הצטרפות למשלחת בתור מתנה ליום ההולדת ה- 50 של מייק, ובנם הקטן אייבי מצטרף גם למחנות האימונים ברכב הליווי ולעיתיתם אף בעגלה המתחברת לאופניה של דורה.


דורה הלר במחנה האימונים בצפון ואייבי הקטן בנם של מייק ודורה

רפי פרחי – רוקח בכיר ברשת סופר פארם, איש ברזל, תל-אביב יליד 1957
רפי פרחי הוא איש אשכולות, רוקח בכיר בסופר-פארם, איש משפחה למופת המגדל ביחד עם אשתו 3 ילדים. בעל תואר ראשון ברוקחות הומיאופתיה, תוספי תזונה, ויטמינים ומינרליים, בוגר אוניברסיטה העברית בירושלים. מגיל 10 עוסק בספורט, התמחה בגלישת רוח, אח"כ עבר לסקיי סרפינג, בנוסף צולל, גולש סקי 20 שנה ובשנים האחרונות גולש בסנובורד, אוהב לטייל בארץ. ב- 2004 התחברר לענף הטריאתלון, השתתף בתחרויוצ איש ברזל ב- 2006 ,2007 ו- 2008 וב- 2009 הצטרף למשלחת לטראנס אלפ. רפי הוא איש משכיל בעל ידע רב בתחומים רבים ואהב להביע את דעותיו כמעט בכל תחום (כפי שתוכלו לראות בסרטון הקצר). רפי הוא כוכב תקשורתי, מופיע בתוכניות הבוקר של ערוץ 2 כיועץ בתחומו, ויהיה מעמודי התווך של הסרט על המשלחת.


רפי פרחי עם ילדיו בסיום תחרות איש הברזל

יום טוב סמיה – אלוף במיל. מנכ"ל חברת ICGreen , תל-אביב יליד 1954
יום טוב סמיה התגייס בשנת 2 197 לצה"ל והגיע עד לדרגת אלוף. באוגוסט 1997, והוא בן 42 בלבד, הועלה לדרגת אלוף ומונה לתפקיד אלוף פיקוד דרום. בינואר 2001 פרש משרות צבאי וכיהן בין השאר כיו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט.מסוף 2005 מכהן סמיה כמנהל חטיבת האנרגיה המתחדשת של החברה לישראל. ובינואר 2007 הקים במסגרת זו את חברת IC GREEN ENERGY. בשנת 2004 הגן בהצלחה על עבודת הדוקטורט שלו, שנושאה "האקלים הארגוני בקבוצה הבסיסית בארגון והשפעתו על תרבות הארגון ומטרותיו" וקיבל תואר דוקטור מאוניברסיטת חיפה. סמיה מופיע לעתים בתקשורת בתפקידי פרשן לענייני ביטחון (בערוץ 1), כתב טורים, ואף הופיע כאורח בתוכנית המציאות של ערוץ 2, "דרוש מנהיג". סמיה היה שותף להקמת ענף הטריאתלון בארץ בשנות ה- 90 ובשנים אלה השתתף במספר תחרויות טריאתלון.בשנים האחרונות רכב בעיקר באופני שטח והשנה החליט להצטרף למשלחת לטור טראנס אלפ 2009.


יום טוב סמיה (תמונה ימין) יום טוב סמיה וצביקה ליברמן ברכיבה בחרמון

הראל נחמני, פרדס חנה, יליד 1971 ראש המשלחת הישראלית לטור טראנס אלפ 2009 בן 38 יליד קיבוץ עמיר בגליל העליון, תושב פרדס-חנה, נשוי לדנה ואב ליואב בן ה- 6 ואביה בת שנתיים וחצי. בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בבניהול בינלאומי. סמנכ"ל תפעול של חברת מילניום אלקטריק העוסקת בתכנון ובנייה של תחנות כוח סולאריות.בשנים האחרונות השתתף בתחרויות טריאתלון כולל השתתפות בתחרות איש הברזל בניס, צרפת ב- 2005, תחרויות של אופני כביש ושטח וריצות בכל המרחקים (כולל מרתונים).הספורט בשביל הראל הוא דרך חיים הכוללת מכלול של תחומים כגון: אימונים, תזונה ושמירה על משקל, בריאות הגוף, איזון מנטלי ועוד. הראל מאמין שהעיסוק בספורט הוא חובה לכל אדם המעוניין לשמור על איזון בחיים האישיים. ב- 2008 הקים הראל ביחד עם דלית שיף את קבוצת הטריאתלון Perfect Balance שכולל היום עשרות מתאמנים ומתאמנות. ב- 2008 השתתף הראל בטור טראנס אלפ בפעם הראשונה, ביחד עם בן זוגו לרכיבה רונן שיריזלי ולאחר מכן החליט להקים משלחת לקראת טור טראנס אלפ 2009. הראל הוא המנוע שמאחורי המשלחת לטור ומחבר את כל הכוחות הרבים ששותפים לפרוייקט זה.


הראל נחמני – ראש המשלחת לטור טראנס אלפ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג