אופניים לכולם

כ-270 ילדים ונערים השתתפו באירוע "אופניים לכולם" בפארק הירקון. במסגרת האירוע הגיעו באוטובוסים מכל קצוות הארץ כ-12 מועדוני רכיבת אופניים שקמו בשנה האחרונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כ-270 ילדים ונערים השתתפו באירוע "אופניים לכולם" בפארק הירקון. במסגרת האירוע הגיעו באוטובוסים מכל קצוות הארץ כ-12 מועדוני רכיבת אופניים שקמו בשנה האחרונה

מאת:שוונג תקשורת


בשישי האחרון התקיים בפארק הירקון בתל אביב ובגני התערוכה האירוע ה-3 במסגרת פרויקט "אופניים לכולם" של איגוד האופניים. במסגרת האירוע הגיעו באוטובוסים מכל קצוות הארץ כ-12 מועדוני רכיבת אופניים שקמו בשנה האחרונה במסגרת הפרויקט, פרקו את זוגות האופניים, קיבלו חולצות, אופניים למי שחסר, מלווה לדרך ויצאו לרכיבה לאורך פארק הירקון.

הטיול לאורך פארק הירקון היווה אטרקציה גדולה עבור רבים מהילדים שכלל לא ביקרו באזור זה. ילדים מדרום ומצפון הארץ שהגיעו נכחו לדעת ולהכיר את הפארק המקסים הזה כשעצרו לכמה דקות בכמה מהתחנות היפות לאורכו: מתקני האימון בספורטק, שפך הירקון לים באזור רידינג, פינת החי הנפלאה בשכונת בבלי, מתחם ראש ציפור ואזור שבע טחנות שם אף חלקם האכילו את הברווזים.

לאחר שסיימו את הטיול בפארק הירקון, נכנסו המשתתפים וביקרו בתערוכה הלאומית לאופניים "Bikes2009" שהתקיימה בגני התערוכה, שם הם נהנו ממיצגים רבים, מופעי אקסטרים, תצוגות אופנה והרבה הרבה אקשן. אל הילדים והקבוצות התלוו כ-15 מתנדבי הפרויקט, רוכבי אופניים, שפינו להם את שעות הבוקר של שישי, ויתרו על רכיבת האופניים השבועית עם החברים והגיעו בכדי לתמוך בפרויקט ובפעילות החשובה.

יונס, מנהל הספורט של מועצת טובא זנגוריה, ישוב בדואי בצפון הארץ שלהם זו הופעה ראשונה במסגרת הפרויקט אמר כי, "הילדים והנערים חזרו הביתה עם חוויה בלתי נשכחת ומעניינת. כעת אנו משפצים את המועדון המקומי וזאת לטובת הקמת מתחם יפה ונאה לטובת מועדון אופניים במסגרת פרויקט אופניים לכולם".

אייל הרשטיק מנהל הפרויקט הוסיף ואמר: "היה נפלא היום! לראות את כמות הילדים שהגיעו, לראות את ההנאה שלהם מהעיסוק באופניים, לדעת כי להרבה מהם זו תהיה חוויה בלתי נשכחת רק עוזרת לנו להבין יותר עד כמה הפרויקט הזה חשוב ונכון. אני מודה מקרב לב למארגני תערוכת Bikes2009 על שיתוף הפעולה ולמתנדבים הרבים. אני מזמין עוד רוכבים לבוא ולהצטרף לעשייה, לתרום ולהתנדב בכדי שאלפי ילדים ייהנו מאופניים ומפעילויות כאלו".

פרויקט "אופניים לכולם" עוסק בחינוך סביבתי של ילדים ונערים באמצעות אופניים. הילדים בפרויקט רוכשים הרבה ערכים שונים ומגוונים כגון: אהבת הארץ, גיבוש קבוצתי, שמירה על רכוש וציוד, תזונה ובריאות ,דו קיום ועוד. הפרויקט, שבחסות מינהל הספורט, מתאפיין ברבגוניות של נוף אנושי, ובין המועדונים ישנם: כ- 11 מועדונים מהמגזר היהודי, 3 מועדונים מהמגזר הבדואי (דרום וצפון הארץ) ומועדון מהמגזר הדרוזי. חלקם של המועדונים עוסקים בחינוך וטיפול בילדים ונערים בסיכון.

תמונות מהאירוע: עידן פלד



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג