שיא גינס לרצה מורמונט: 95 מרתונים ב-95 ימים

אליסה קלארק האמריקאית שנוהגת להשתתף במרוצי אולטרה מרתון ארוכים במיוחד, ניצלה את תחילת תקופת הקורונה כדי לשבור שיא מטורף, עד שנכנעה בעצמה למחלה. כעת היא קיבלה את ההכרה מספר השיאים של גינס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עושים לכם סדר בקניית הנעליים | צילום: shutterstock

דווקא בתקופת הקורונה והסגרים, ספורטאי הסבולת היותר אקסטרימיים השיגו לא מעט שיאים מהסיבה הפשוטה שלא היה להם שום דבר אחר יותר טוב לעשות. וזה בדיוק מה שקרה לאליסה קלארק האמריקאית בת ה-28, שרגע לפני הקורונה התאמנה למרוצי אולטרה מרתון שמן הסתם בוטלו.

פודקסט שנעשה עם אליסה קלארק

קלארק היא תושבת העיר ברלינגטון שבמדינת ורמונט, אבל בתחילת תקופת הסגרים היא היתה באיטליה מאחר ובעלה הוא איש צבא שהוצב שם. מיד עם הסגר הראשון, שבאיטליה אפשר לרצים לצאת להתאמן, קלארק החליטה לנסות להעביר את הסגר הזה בריצת מרתון בכל יום. היא בנתה על משהו כמו 14 ריצות בסגר של שבועיים, אבל לאט לאט היא נכנסה לזה וכשהחלה להתעניין בשיא העולמי של ריצות מרתון רצופות לנשים לפי 42.2 קילומטרים ביום, היא גילתה שמדובר בשיא של 60 ריצות שהיה שייך לאליס בורץ' הבריטית.

אחרי שעברה את חצי המרחק (30 ריצות) קלארק כבר הציבה לעצמה מטרה לבצע 100 ריצות מרתון רצופות, והיא אפילו הצליחה לעשות את זה תוך כדי מעבר בחזרה מאיטליה לארצות הברית עם נחיתת ביניים בגרמניה, שם הוסיפה ריצת מרתון ב-1:00 לפנות בוקר.

כשהיא יצאה לריצת המרתון ה-96 במספר, ביום ה-96 לאתגר שלה, היא לא הצליחה לסיים בגלל שחשה כאבים בחזה ואז גילתה שנדבקה בקורונה, בדיוק כמו בעלה. בימים האחרונים, אחרי הצגת נתוני שעונים ועדויות של אנשים בפני ארגון גינס, קלארק קיבלה את ההכרה הרשמית כשיאנית גינס החדשה עם 95 ריצות מרתון ב-95 ימים. וכעת כשהיא בארצות הברית ולא מתכוונת לנסות ולהתמודד שוב עם השיא הזה, היא מתכוננת לאתגר הבא שלה – מרוץ שטח של 335 מייל (536 קילומטרים) בין אלבאמה לג'ורג'יה. "אני הופכת להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי כשאני רצה", מסבירה קלארק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג