נשיקה על גלגלים: אלופי ישראל באופניים גיא שגיב ועומר שפירא מסעירים את הרשת

גיא שגיב לא תאר לעצמו שהנשיקה שהרעיף על חברתו עומר שפירא תהפוך לכזו וירלית - הסרטון כאן בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גיא שגיב שבשנה שעברה סיים את הג'ירו ד'איטליה עם קבוצת סייקלינג אקדמי, לא תאר לעצמו שהנשיקה שהרעיף על חברתו עומר שפירא תהפוך לכזו וירלית ברשת. ביום שבת האחרון באליפות ישראל באופניים, חלף שגיב על פני שפירא במעלה ההר ובהפתעה גמורה נישק אותה ועודד אותה. כמה דקות לאחר מכן הוא כבר הוכרז אלוף ישראל ובאופן בלתי צפוי גם שפירא ניצחה את התחרות והוכרזה בתואר אלופת ישראל. כאשר פרסמנו את התמונות ידענו שיש כאן הרבה מעבר לניצחון, יש כאן תמונת ניצחון.

צילום: נועם חוחובסקי סייקלינג אקדמי ורועי קפאח

שפירא סיפרה שמה שהטריד איתה בנשיקה שהנחית עליה גיא ללא התראות מוקדמות, היה החשש שזה יעלה לו ביוקר. ״לא היה לי מושג מה מצבו על המסלול. ידעתי שהוא מנהל קרב קשה וחששתי שישיגו אותו. זו הסיבה שהסתכלתי מיד אחורה״. עכשיו הם רוצים לחזור למה שהם אוהבים. להתחרות. היא חוזרת להתחרות באיטליה מחר. היא חוזר להתאמן בספרד לפני הסבב החדש של מירוצי אקדמי ולנסות לסייע לקבוצה להגשים את המטרה הבאה: הזמנה לטור דה פראנס 2020. עשרות כלי תקשורת מרכזיים בעולם, ממארקה הספרדי, הלקיפ הצרפתי, הגאזטה דה לה ספורט ולה סטאמפה האיטלקים, מגזינים באיטליה וטלוויזיות בנורווגיה וברזיל – כולם הריצו את הסרטון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג