מים פתוחים: רודיטי ומורדל סיימו במקומות 1 ו-2 בדרום אפריקה

מתן רודיטי ניצח במרחק האולימפי ל-10 קילומטרים והקדים ב-10 שניות את עידן מורדל באליפות דרום אפריקה, שסיכמה את מחנה האימונים של נבחרת ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שניים משחייני המים הפתוחים המובילים בארץ, מתן רודיטי ועידן מורדל, כיכבו באליפות דרום אפריקה בה השתתפו במסגרת מחנה אימונים של נבחרת ישראל.

ממשיך לככב. מתן רודיטי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

רודיטי ניצח במקצה ל-10 קילומטרים, שזה גם המרחק האולימפי בשחייה במים פתוחים. הוא סיים בזמן של 1:52:40 שעה, והקדים ב-10 שניות את מורדל כאשר שנייה אחת אחרי מורדל הגיע צ'אד הו הדרום אפריקאי.

אין ספק שההישגים המצוינים של השניים בדרום אפריקה יצרו ציפיות לקראת אליפות העולם בשחייה שתתקיים בקיץ בדרום קוריאה, ובשאיפה שלקראת המשחקים האולימפיים טוקיו 2020. בקיץ שעבר, רודיטי רשם את ההישג הגדול ביותר של השחייה הישראלית בתחרויות מים פתוחים כשסיים חמישי באליפות אירופה בשחייה ל-10 קילומטרים במרחק של קצת יותר משתי שניות ממדליית הארד.

המחנה בדרום אפריקה היווה הכנה עבור נבחרת ישראל לקראת אליפות ישראל והסבב האירופי במים פתוחים שיתקיימו באילת בעוד כחודשיים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג