מייקל וורדיאן שבר גם את שיא העולם ב-10 מרתונים ב-10 ימים

אחרי שניצח באתגר 7 המרתונים ב-7 יבשות, הרץ האמריקאי החליט "למשוך" עוד שלושה מרתונים. הזמן הממוצע שלו היה 2:55 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קראו גם: מייקל וורדיאן סיים 10 מרתונים ב-10 ימים | ראיון עם מייקל וורדיאן לפני הגעתו לישראל לרוץ את "שביל ישראל |נשארו יומיים למייקל וורדיאן לסיים את "שביל ישראל" 


לפני מספר ימים הרץ האמריקאי מייקל וורדיאן ניצח באחד האתגרים המטורפים של הריצה למרחקים ארוכים – 7 מרתונים ב-7 ימים ב-7 יבשות שונות. אז הוא רץ 5 מתוך 7 המרתונים מהר יותר מ-3 שעות, וסיים בזמן מצטבר מהיר משמעותית מכל שאר 39 המתחרים שלו באתגר.

אבל מסתבר שוורדיאן לא הסתפק בזה, ומיד עם סיומו של האתגר המטורף במיאמי, הוא החליט לרוץ 3 מרתונים נוספים בתוך 72 שעות כדי לשבור את השיא העולמי ל-10 מרתונים ב-10 ימים. מדובר בשיא עולם בלתי רשמי, כלומר הוא לא מוכר על ידי התאחדות כלשהי. ועם זאת, זה עדיין הישג שתפס כותרות באתרי ספורט הסבולת.

אחרי שהוא סיים את אתגר 7 המרתונים ב-7 יבשות במיאמי, הוא טס משם ישירות לוושינגטון, והחל מהבוקר שאחרי רץ עוד שלושה מרתונים – יום אחרי יום. הוא סיים את 10 המרתונים בזמן מצטבר של 29 שעות, 12 דקות ו-46 שניות וזה אומר שזמן המרתון הממוצע שלו היה 2:55:17 שעות. מבחינת הזמן המצטבר, הוא שבר את השיא העולמי הקודם ב-42 דקות.

אחרי שסיים את האתגר וורדיאן סיפר בראיון שהוא ישן כ-16 שעות במצטבר ב-10 הימים האחרונים. על כל האתגר הזה הוא אמר: "אתה פשוט צריך לתת לזמן לעשות את שלו ולא חושב על זה יותר מדי. אני מאוד אוהב לרוץ, אז אני חושב שפשוט התמזל מזלי כי יצא לי לרוץ די הרבה בימים האחרונים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג